اظهار نظر جنجالی ضرغامی درباره محدودیت اینترنت

ضرغامی گفت: مردم ما حق دارند از بهترین خدمات اینترنت استفاده کنند، اینترنت پرسرعت با کیفیت بالا و توانمندی گسترده که بتوانند همه نیازهای خود را با استفاده از این خدمات مرتفع کنند.

اظهار نظر جنجالی ضرغامی درباره محدودیت اینترنت

عزت‌الله ضرغامی که در شورای عالی فضای مجازی نیز عضویت دارد، در حاشیه همایش توسعه گردشگری ایران کهن، درباره قطع اینترنت در هفته‌های اخیر، گفت: به دلیل اغتشاشات و ناآرامی‌ها و برخی تخریب‌ها که در نقاط مختلف کشور انجام گرفته، اقتضائات امنیتی باعث شده ظرفیت‌های اینترنت محدود شود تا از این مقطع عبور کنیم.

ضرغامی اظهار کرد: محدود شدن ظرفیت اینترنت یک تصمیم امنیتی و برای امنیت مردم بوده است.

او در بیان علت این تصمیم گفت: چون بسیاری از این ساماندهی‌ها برای اغتشاشات توسط بعضی گروه‌های محدودی که بارها دستگاه های امنیتی درباره آنها به ما گزارش داده اند از طریق پلتفرم ها و ظرفیت‌های فضاهای مجازی صورت می‌گیرد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بیان کرد: معتقدم از این مرحله به سرعت عبور خواهیم کرد و به وضعیت عادی برمی‌گردیم.

ضرغامی که یکی از وزرای فعال کابینه دولت سیزدهم در فضای مجازی است و گزارش‌های کاری و سفرهای خود را بیشتر در دو پلتفرم اینستاگرام و توئیتر منتشر می‌کند، اظهار کرد: مردم ما حق دارند از بهترین خدمات اینترنت استفاده کنند، اینترنت پرسرعت با کیفیت بالا و توانمندی گسترده که بتوانند همه نیازهای خود را با استفاده از این خدمات مرتفع کنند.

 

منبع: ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 44802

ارسال نظر