سکه ۳۴۰ هزارتومان گران شد/ قیمت طلا در پرواز

هر گرم طلای ۱۸عیار اکنون یک میلیون و ۳۳۷ هزار و ۷۷۵ تومان داد و ستد می‌شود. این رقم حدود ۲۲ هزار تومان بیشتر از روز گذشته است.

سکه ۳۴۰ هزارتومان گران شد/ قیمت طلا در پرواز

طلا و سکه امروز در بازارهای مختلف نوساناتی داشتند. سایت اتحادیه طلا و جواهر تهران، قیمت طلا را در لحظه تنظیم این خبر افزایشی اعلام کرده است. هر گرم طلای ۱۸عیار اکنون یک میلیون و ۳۳۷ هزار و ۷۷۵ تومان داد و ستد می‌شود. این رقم حدود ۲۲ هزار تومان بیشتر از روز گذشته است. طلا دیروز هم روند صعودی داشت و به یک میلیون و ۳۲۲ هزار تومان نیز رسید.

اما قیمت سکه طرح جدید در این لحظه روند افزایشی دارد و به قیمت ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسیده است.  این نرخ نسبت به روز کاری گذشته، حدود ۳۴۵ هزار تومان بیشتر است. روز گذشته نیز سکه روند افزایشی داشت و به کانال ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان نیز رسید.

قیمت سکه طرح قدیم اکنون روند افزایشی دارد و به ۱۳ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان رسیده است. این رقم حدود ۲۳۴ هزار تومان بیشتر از روز گذشته است. سکه بهار آزادی، دیروز هم روند افزایشی داشت و به حدود ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان نیز رسید.

افزایش قیمت‌ طلا و سکه

شبکه اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز، نیز قیمت هر گرم طلا را در لحظه تنظیم این گزارش، افزایشی و یک میلیون و ۳۳۴ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام کرده است. حدود ۸۵,۰۰ هزار تومان بیشتر از روز کاری گذشته. طلا روز گذشته نیز روند افزایشی داشت و به حدود یک میلیون و ۳۲۶ هزار تومان نیز رسید.

این منبع قیمت تک‌فروشی سکه طرح جدید (امامی) را نیز در لحظه تنظیم این خبر افزایشی و حدود ۱۴ میلیون و ۶۵۳ هزار تومان اعلام کرده است. این رقم نسبت به روز کاری گذشته حدود ۱۸۷ هزار تومان بیشتر است. سکه امامی دیروز نیز افزایشی بود و تا ۱۴ میلیون و ۴۷۶ هزار تومان نیز معامله شد.

به گزارش این سایت، سکه طرح قدیم (بهار آزادی) نیز در لحظه تنظیم این خبر صعودی است و ۱۳ میلیون و ۷۱۸ هزار تومان معامله می‌شود. این رقم هزار تومان از روز گذشته بیشتر است. دیروز هم روند قیمتی سکه بهار آزادی در این منبع افزایشی بود و به ۱۳ میلیون و ۶۱۶ هزار تومان هم رسید.

اما نرخ اونس جهانی در لحظه تنظیم این خبر، بر اساس گزارش برخی سایت‌ها افزایشی و ۱,۷۲۵٫۶۷ دلار اعلام شده است.

منبع: تجارت نیوز

دیگر رسانه ها

کدخبر: 41390

ارسال نظر