قیمت دینار عراق در بازار ارز تهران چقدر است؟

امروز در بازار ارز تهران قیمت دنیار عراق ۲۰ (بیست) تومان نرخ گذاری و خرید و فروش شد.

قیمت دینار عراق در بازار ارز تهران چقدر است؟

 قیمت دینار در بازار امروز اعلام شد.

امروز در بازار ارز تهران قیمت دنیار عراق ۲۰ (بیست) تومان نرخ گذاری و خرید و فروش شد.

اینترنت رایگان برای زائران اربعین

سخنگوی دولت گفت: دولت تلاش کرده است تا زیرساخت‌های کشور را فعال کند که از ۱۰ فرودگاه کشور پرواز به عراق انجام شود تا تردد زائران به عتبات عالیات تسهیل یابد.

به نقل از ایمنا، علی بهادری‌جهرمی روز سه‌شنبه _پانزدهم شهریورماه_ در نشست خبری با خبرنگاران که در محل ساختمان کوثر برگزار شد، گفت: در آستانه حادثه عظیم اربعین حسینی هستیم و با توجه به فروکش کردن کرونا تا حدود زیادی، پیش‌بینی شده است که مشارکت عظیمی در سفر به عتبات عالیات صورت گیرد و رئیس جمهور در جلسه‌های متعدد پیگیر این موضوع شد که این موضوع نیازمند همکاری همه از جمله دولت و مردم است.

۱۰ فرودگاه در کشور برای این سفر آماده شده است

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت افزود: در این زمینه دولت تلاش کرده است زیرساخت‌های کشور را فعال کند که از ۱۰ فرودگاه کشور پرواز به عراق انجام می‌شود، مرزها نیز افزایش دوبرابری داشت و قطار تهران-کربلا هم فعال و تقویت شده و توسعه یافته است.

بهادری‌جهرمی تصریح کرد: در مرز زمینی شش مرز فعال است و حتی توصیه شده است که زائران با خودروهای شخصی به مرز حرکت کنند، حتی میزهای خدمت در مرزها برقرار شده است. مبلغ بیمه نیز بر مبنای دو سال قبل اما ارائه خدمات‌دهی افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: برای تسهیل حضور زائران در سفر به عتبات عالیات اقدامات متعددی صورت گرفته است و حتی تسهیلات متعددی هم برای زائران به صورت برخط به منظور سهولت انجام شده است.

 

 

 

منبع: تجارت نیوز

دیگر رسانه ها

کدخبر: 39950

ارسال نظر