بلیت‌فروشی پروازهای اربعین کی شروع می‌شود؟

طبق ابلاغیه سازمان هواپیمایی کشوری فروش بلیت پروازهای اربعین با قیمت تعیین‌شده 6 میلیون تومان از ساعت 8صبح روز آینده 12 شهریور آغاز می‌شود.

بلیت‌فروشی پروازهای اربعین کی شروع می‌شود؟

سازمان هواپیمایی کشوری در ابلاغیه خود به شرکت‌های هواپیمایی بابت پروازهای اربعین امسال اظهار داشت: نظر به مصوبات ستاد مرکزی اربعین در وزارت کشور و ضرورت هماهنگی همه دستگاه‌ها به منظور بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت‌ها به حد انتقال زائران به عتبات عالیات مقرر شده است که بازه زمانی پروازهای اربعین از ۱۵ شهریور تا ۳۰ شهریور باشد.

در این ابلاغیه تأکید شده است: رعایت قیمت تعیین شده در مسیرهای پروازهای مطابق با بخشنامه الزامی است و هرگونه فروش بلیت هواپیما قبل از اخذ مجوز پرواز ممنوع است.

همچنین در این ابلاغیه قید شده است که قراردادهای چارتری منعقد شده در بازه زمانی تعیین شده با شرکت‌های هواپیمایی لغو می‌شود همچنین همه بلیت‌های صادر شده توسط شرکت‌های هواپیمایی در موضوع پروازهای اربعین قابلیت استرداد با کسر هزینه ۵ میلیون ریالی تا ۲۴ ساعت پیش از پرواز را دارد.

طبق این ابلاغیه آغاز فروش بلیت پروازهای اربعین با قیمت تعیین شده در بازه زمانی که ذکر شد از ساعت ۸ صبح ۱۲ شهریور امسال خواهد بود. همچنین ثبت‌نام همه مسافران متقاضی سفر به عتبات عالیات در این بازه زمانی در سامانه سماح سازمان حج و زیارت الزامی است.

منبع: فارس

دیگر رسانه ها

کدخبر: 39109

ارسال نظر