جزئیات مهم از واریز معوقات بازنشستگان | پاداش پایان خدمت بازنشستگان تا پایان شهریور واریز شود

مدیران صندوق وعده دادند تا پایان تابستان پاداش پایان خدمت بازنشستگان واریز می‌شود اما اخبار دریافتی ما نشان می‌دهد که هنوز واریز آن در بسیاری از استان‌های کشور آغاز نشده است.

جزئیات مهم از واریز معوقات بازنشستگان | پاداش پایان خدمت بازنشستگان تا پایان شهریور واریز شود

بازنشستگان کشوری چند ماهی‌ست در انتظار پرداخت پاداش پایان خدمت خود هستند.

بازنشستگان کشوری به خصوص بازنشستگان آموزش پرورش که سال قبل خاتمه خدمت داشته‌اند هنوز پاداش پایان خدمت خود را دریافت نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: واریزی جدید برای بازنشستگان | پاداش پایان خدمت بازنشستگان آموزش و پرورش واریز می‌شود

در ماه‌های ابتدایی سال، مدیران صندوق وعده دادند تا پایان تابستان پاداش پایان خدمت بازنشستگان واریز می‌شود اما اخبار دریافتی ما نشان می‌دهد که هنوز واریز آن در بسیاری از استان‌های کشور آغاز نشده است.

سوال اینجاست که آیا در شهریور ماه بازنشستگان می‌توانند معوقات خود را دریافت کنند؛ روز گذشته، معاون کل سازمان برنامه و بودجه گفت: در تمامی دستگاه‌ها پرداخت پاداش پایان خدمت به امید خدا به زودی آغاز خواهد شد و مشکلات بر طرف و پرداختی‌ها شروع خواهند شد.

رحیم ممبینی گفت: تحقق منابع، موضوع مهمی است. به دلیل آن که یکی از منابع مهم ما مالیات است که معمولا آن هم با توجه به فرآیند مالی کشور در نیمه دوم سال محقق می‌شود؛ حتما در سریعترین زمان ممکن مشکلات برطرف می‌شوند و پاداش پایان خدمت در دستگاه‌ها پرداخت خواهد شد.

با این حال، هنوز زمان دقیقی برای شروع واریز معوقات بازنشستگان اعلام نشده است./ ایلنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 38713

ارسال نظر