متقاضیان مسکن دولتی بخوانند

پروژه ۱۸۰ واحدی مسکن طرح نهضت ملی مسکن در قم افتتاح شد.

متقاضیان مسکن دولتی بخوانند

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همزمان با هفته دولت و به نمایندگی از هیئت دولت به استان قم سفر کرد و پروژه ۱۸۰ واحدی مسکن در طرح نهضت ملی مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را افتتاح کرد.

بیشتر بخوانید: خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع

در این طرح انبوه‌سازی ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانک مسکن به متقاضیان پرداخت و بقیه آن حاصل آورده مردم بوده است. با تشکیل کمیته فنی معماری در استان قم ضوابط معماری در این طرح مورد توجه بود و در مبحث اجرا نیز نظارت مستمری جهت کیفیت احداث واحدها انجام شده است و ۱۲۰ پارکینگ مسقف در این پروژه جانمایی شده است.

در مجموع ۱۱۸ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده که حدود ۷۰ میلیارد تومان از آن آورده متقاضیان بوده است. این طرح در مساحتی بالغ بر ۲۵ هزار متر مربع از آبان ماه سال ۹۹ وارد فاز اجرا شده بود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ابتدای سفر به قم با حضور در قطعه شهدای مدافع حرم بهشت معصومه (س) به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد. افتتاح فاز اقامتی مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار، افتتاح هتل قم، دیدار با آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید و زیارت مضجع شریف بانوی کرامت از برنامه‌های رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به قم خواهد بود./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 38366

ارسال نظر