خبر خوش ایران خودرو برای خریداران خودرو

در بهمن سال گذشته هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو ناقص در پارکینگ‌های ایران‌خودرو متوقف بود که در حال حاضر کاهش ۸۹ درصدی داشته است.

خبر خوش ایران خودرو برای خریداران خودرو

قائم مقام توسعه و تولید ایران‌خودرو گفت: خودرو‌های ناقص در سایت تهران به صفر رسید و سایت تبریز به عنوان آخرین سایت، در حال تکمیل و تجاری سازی است.

آقای کیانوش پورمجیب گفت: خودروهای سایت ایران خودرو در تهران ۲۷ مردادماه، در حالی به صفر رسیده  که در سال گذشته در همین روز ۳۲ هزار و ۴۵۷ دستگاه خودرو ناقص در پارکینگ های اصلی و جانبی این سایت تولیدی دپو شده بود، همچنین خودروهای ناقص سایت تبریز به صفر رسید و در حال حاضر سورن تنها محصول دارای کسری قطعه است که با پایان یافتن آن در سایت تبریز، نقطه پایانی بر خودرو ناقص در گروه صنعتی ایران خودرو گذاشته خواهد شد. 

به گفته او، در بهمن سال گذشته هزار و ۵۰۰  دستگاه خودرو ناقص در پارکینگ‌های ایران‌خودرو متوقف بود که در حال حاضر کاهش ۸۹ درصدی داشته است. در همین بازه زمانی با افزایش ۳۷ درصدی، اسناد ۲۱۹ هزار و ۷۱۳ دستگاه خودرو صادر شده و تحویل خودرو به مشتریان نیز افزایش ۲۷ درصدی را تجربه کرده است. 

قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو این را هم گفت: ما امسال رشد ۴۳ درصدی تولید خودرو کامل از ابتدای سال در این شرکت را شاهد بودیم به طوری که  از ابتدای سال تا روز ۲۷ مردادماه، ۲۲۹ هزار و ۸۸  دستگاه خودرو کامل تولید شده است که در مدت مشابه سال گذشته تعداد تولید کامل ۱۶۰ هزار و ۲۰۶ دستگاه بوده است.

به گفته پورمجیب از ابتدای امسال تا ۲۷ مردادماه ۲۲۵ هزار و ۸۳۲  دستگاه تحویل مشتریان شده است./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 36948

ارسال نظر