جزئیات بررسی افزایش حقوق بازنشستگان در هیات تطبیق اعلام شد

بلاتکلیفی در ماجرای افزایش حقوق بازنشستگان موجب شده که مجلس بار دیگر افزایش حقوق بازنشستگان را به هیات تطبیق مقررات ارسال کند.

جزئیات بررسی افزایش حقوق بازنشستگان در هیات تطبیق اعلام شد

افزایش ۱۰ درصدی برای حقوق بازنشستگان شاغل شرایط سختی را برای آنان ایجاد کرده و بازنشستگان از نظر معیشتی در وضعیت سختی به‌سر می‌برند.

مجلس افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را به هیات تطبیق مقررات فرستاده است.

یک نماینده مجلس گفت: نباید وضعیت بازنشستگان به فراموشی سپرده شود و حتماً باید به وضعیت معیشتی آنان رسیدگی شود.

رسیدگی به وضعیت معیشت بازنشستگان اهمیت زیادی دارد و مسئولان باید توجه به بازنشستگان را در اولویت خود قرار دهند.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را به هیات تطبیق مقررات فرستاده است و ما پای احقاق حقوق بازنشستگان ایستاده‌ایم.

محمد وحیدی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی گفت: افزایش ۱۰ درصدی برای حقوق بازنشستگان شاغل شرایط سختی را برای آنان ایجاد کرده و بازنشستگان از نظر معیشتی در وضعیت سختی به سر می‌برند.

وی تاکید کرد: رسیدگی به وضعیت معیشت بازنشستگان اهمیت زیادی دارد و مسئولان باید توجه به بازنشستگان را در اولویت خود قرار دهند.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی را به هیأت تطبیق مقررات فرستاده و ما پای احقاق حقوق بازنشستگان ایستاده ایم و معتقدیم نباید وضعیت بازنشستگان به فراموشی سپرده شود و حتماً باید به وضعیت معیشتی آنان رسیدگی شود

 

متن کامل خبر را اینجا بخوانید.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 36127

  • بازنشسته بدبخت

    خدا از سرتان نگذرد ولاه این حق الناس است

ارسال نظر