یارانه معترضان واریز شد؟

برای افرادی که اعتراض ثبت کردند یارانه مرداد واریز شد

یارانه معترضان واریز شد؟

برای افرادی که اعتراض ثبت کردند یارانه مرداد واریز شد .هم زمان با واریز یارانه مرداد، قرار است بابت یارانه‌های معوقه اردیبهشت و خرداد نیز با متقاضیان تایید صلاحیت شده تسویه کامل صورت بگیرد. در مقابل کسانی که تازه به جمع یارانه بگیران اضافه ‌شده‌اند معوقات خود را همراه با یارانه شهریور خواهند گرفت.

به گزارش عرشه آنلاین  خانوارهایی که یارانه‌ آنها از اردیبهشت ماه یعنی از شروع واریز یارانه‌های جدید قطع شده بود و درخواست بازبینی را در سامانه http://hemayat.mcls.gov.ir/ ثبت کرده بودند اگر در بررسی صورت گرفته بین دهک اول تا نهم قرار گرفته باشند  یارانه مردادماه را به تناسب دهکی که در آن قرار دارند، دریافت خواهند کرد. 

گفتنی است که پیش از این همراه با یارانه تیرماه نیز افرادی که نسبت به قطع یارانه خود اعتراض و درخواست بازبینی کرده بودند در صورتی که بین دهک اول تا نهم قرار داشتند، یارانه تیرماه را دریافت کردند. 

گروه دیگر کسانی هستند که پیش از این به هر دلیلی یارانه دریافت نمی‌کردند و از اواخر اردیبهشت ماه که ثبت نام از جاماندگان یارانه از سوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها شروع شد، در سامانه  https://my.gov.ir ثبت نام کرده‌اند. بر این اساس بعد از بررسی‌های صورت گرفته برای خانوارهایی که بین دهک اول تا نهم قرار گرفتند یارانه تیرماه واریز شد .

همچنین افرادی که بعد از آن و تا ابتدای مرداد ماه ثبت نام کرده بودند مورد بررسی قرار گرفته و یارانه مرداد نیز برای آنها واریز خواهد شد .  

اما موضوع مورد توجه مربوط به پرداخت معوقات یارانه است؛ یعنی کسانی که اعتراض کرده و یا ثبت نام جدید داشته‌اند و از تیرماه مشمول یارانه نقدی شده باشند با توجه به بررسی صورت گرفته ، همراه با مرداد ماه ، یارانه معوق اردیبهشت و خرداد یعنی دوماه اول شروع یارانه جدید را دریافت خواهند کرد. 

 با این حال متقاضیان بازبینی دهک‌بندی و افرادی که یارانه آنها از اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ قطع شده است، همچنان می‌توانند جهت ثبت یا پیگیری درخواست خود به سامانه اعلامی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به آدرس https://hemayat.mcls.gov.ir مراجعه کرده و یا با تلفن گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ تماس بگیرند.

ثبت‌نام از افرادی که تاکنون از دریافت یارانه نقدی جا مانده‌اند یا متقاضی جدید دریافت یارانه هستند نیز همچنان ادامه دارد. این افراد می‌توانند با مراجعه به https://my.gov.ir نسبت به ثبت‌نام خانوار خود اقدام کنند.

جهت ثبت‌نام در این سامانه، در اختیار داشتن شماره تلفن همراه به‌ نام سرپرست خانوار، کد ملی، کد پستی،تاریخ تولد و شماره شبای بانکی مربوط به سرپرست خانوار متقاضی جدید یا جامانده از یارانه، ضروری است. تمامی اشخاص می‌توانند جهت کسب اطلاع از آخرین وضعیت یارانه خانوار، کد دستوری #کد ملی*۴۳۸۵۷*۴* (ستاره ۴ ستاره ۴۳۸۵۷ ستاره کد ملی مربع) را با شماره تلفن همراه به‌نام خود شماره‌گیری کنند.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 35605

  • ناشناس

    معوقات واریز نشده

  • مهدی

    با سلام من در مرحله137تیرماه1401در زمره دریافت کنندگان یارانه قرار گرفته ام.ولی معوقات اردیبهشت وخرداد1401به همراه یارانه مرداد1401به حسابم واریز نشده است.با تشکر فراوان از پیگیری شما.

ارسال نظر