خبر خوش ایران خودرو برای خریداران خودرو

خودرو‌های ناقص در ایران‌خودرو خراسان به صفر رسید.

خبر خوش ایران خودرو برای خریداران خودرو

معاون سیستم جامع تولید ایران خودرو گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در ایران‌خودرو در تامین قطعات و تکمیل خودرو‌های دارای کسری، پارکینگ‌های ایران‌خودرو خراسان از خودرو‌های ناقص خالی شد.

شهرام صالحی گفت: روز گذشته، جمعه ۱۴ مردادماه، خودرو‌های دارای کسری قطعه در ایران‌خودرو خراسان به صفر رسید و به این ترتیب دیگر خودرو ناقصی در پارکینگ‌های این سایت وجود ندارد.

معاون سیستم جامع تولید گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این‌که در ۱۴ مردادماه سال گذشته تعداد خودرو‌های ناقص در این سایت تولیدی بیش از ۱۲ هزار دستگاه بوده تصریح کرد: با صفر شدن در روز گذشته، خودرو‌های ناقص در گروه صنعتی ایران‌خودرو وارد کانال ۱۳ هزار دستگاه شد و نسبت به ۱۴ مردادماه سال گذشته کاهش بیش از ۸۰ درصدی را تجربه کرد.

به گفته صالحی، در حال حاضر دو سایت ایران خودرو در تهران و تبریز دارای خودرو ناقص هستند و بیش‌ترین آن نیز در سایت تبریز است که با تامین قطعات، این تعداد نیز به زودی به صفر خواهد رسید.

وی با بیان این‌که خودرو‌های ناقص در سایت تهران نیز نسبت به ۱۴ مرداد سال گذشته به میزان ۹۵ درصد کاهش یافته است که در آستانه به صفر رسیدن است، گفت: با اجرای رویکرد تولید کامل و حذف خودرو ناقص از فرآیند تولید، دیگر خودرو ناقصی به آمار فعلی افزوده نخواهد شد و بنابراین به زودی عدد صفر برای خودرو‌های ناقص به ثبت خواهد رسید.

معاون سیستم جامع تولید گروه صنعتی ایران خودرو ضمن تاکید بر کیفیت خودرو‌های تحویلی به مشتریان گفت: تکمیل و تجاری‌سازی خودرو‌های ناقص با وسواس بالایی انجام می‌شود تا سطح کیفیت آن‌ها مانند خودرو‌های تولید کامل باشد و از این‌رو تجاری‌سازی و عرضه خودرو‌ها با تانی و درنگ حساب‌شده برای حفظ کیفیت و نه صرفا اعلام آمار کاهشی صورت می‌گیرد./ صداوسیما

دیگر رسانه ها

کدخبر: 34579

ارسال نظر