هشدار مهم به خریداران طلا از اینستاگرام

در صفحات اینستا واحد‌های طلا و جواهر دارای پروانه کسب و رسمی آدرس واحد خود را داده‌اند و خریدار و مشتری پس از انتخابات طور حضوری به محل کسب مراجعه کرده و خرید خود را همراه با دریافت فاکتور از واحد مورد نظر انجام می‌دهد.

هشدار مهم به خریداران طلا از اینستاگرام

همشهریان از صفحه هایی مجازی که فاقد پروانه کسب بوده و فروش غیر حضوری دارند به هیچ وجه خرید طلا و جواهر انجام ندهند.

مهدی غلامی گفت: برخی صفحات اینستاگرام وجود دارد که غیر قانونی کار می‌کنند و فاقد پروانه کسب هستند که در برخی موارد اموال مسروقه در این صفحات به فروش می‌رسد و پس از خرید برای مشتری مشکل ایجاد می‌کند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر همدان گفت: صفحات اینستاگرام که برخی از همکاران واحد‌های رسمی طلا و جواهر دارای پروانه کسب هستند به این واحد‌ها اجازه داده شده در صفحه اینستا تبلیغات داشته باشند، اما اجازه فروش ندارند و باید فروش به صورت حضوری انجام شود.

او گفت: با تبلیغاتی که این واحد‌های دارای پروانه کسب در صحات اینستاگرام خود دارند مشتریان بررسی کرده و پس از بررسی به واحد طلا و جواهر مورد نظر مراجعه و با اطمینان خاطر خرید خود را انجام می‌دهد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر همدان گفت: واحد‌های رسمی واحد‌هایی هستند که از اتحادیه طلا و جواهر پروانه کسب رسمی داشته باشند.

غلامی گفت: به همکاران توصیه می‌شود که اگر هر یک از همکاران واحد‌های طلا و جواهر دارای پروانه کسب دارای صفحات مجازی هستند برای آنان پیج تبلیغات، عکس و وزن طلا و جواهر آزاد بوده، اما پیجی مبنی بر فروش نداریم.

او گفت: در صفحات اینستا واحد‌های طلا و جواهر دارای پروانه کسب و رسمی آدرس واحد خود را داده‌اند و خریدار و مشتری پس از انتخابات طور حضوری به محل کسب مراجعه کرده و خرید خود را همراه با دریافت فاکتور از واحد مورد نظر انجام می‌دهد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر همدان گفت: در حال حاضر ۵۲۶ واحد در ۲۳ رسته عضو و تحت پوشش اتحادیه طلا و جواهر همدان هستند که از این تعداد اعضا ۳۱۰ واحد به واحد‌های طلا و جواهر فروشی، ۶۶ واحد به طلا سازی و تعمیرات طلا، ۴۲ واحد به ساعت،۵۰ واحد عینک طبی،۱۵ واحد عینک آفتابی و مابقی به سایر رسته‌ها اختصاص دارد که تمامی این واحد‌ها دارای پروانه کسب بوده و زیر مجموعه اتحادیه طلا و جواهر همدان به شمار می‌روند./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 34575

ارسال نظر