آخرین قیمت خودرو در بازار | پراید و دنا ارزان شدند

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از کاهش قیمت خودروهایی مانند پراید، سمند و دنا از ابتدای هفته و افزایش قیمت خودروهای پژو است.

آخرین قیمت خودرو در بازار | پراید و دنا ارزان شدند

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو از ابتدای هفته حاکی از کاهش قیمت ناچیز برخی از خودروهای پراید در این بازه زمانی است؛ پراید ۱۳۱ از ۱۸۶ میلیون تومان در ابتدای هفته، امروز به ۱۸۵ میلیون تومان رسیده است.

خودروهای سمند نیز در این مدت کاهش قیمت را تجربه کردند به طوری که سمند EF۷ مدل ۱۳۹۹ از ۳۱۸ میلیون تومان در ابتدای هفته، امروز به ۳۱۵ میلیون تومان رسیده است.

خودروهای دنا نیز از ریزش قیمت‌ها در این مدت در امان نماندند به طوری که قیمت دنا پلاس دنده ای ساده مدل ۱۴۰۱ از ۴۴۳ میلیون تومان در ابتدای هفته، امروز به ۴۴۱ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز از ۴۲۴ میلیون تومان در ابتدای هفته، امروز به ۴۲۲ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز از ۴۱۴ میلیون تومان در ابتدای هفته، امروز به ۴۱۲ میلیون تومان رسیده است.

در این بین اما خودروهای پژو در این مدت گران شدند به طوری که پژو ۲۰۷ اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ از ابتدای هفته تاکنون ۵ میلیون تومان گران شده است و ۶۲۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

سایر خودروهای موجود در بازار در این بازه زمانی از نوسانات قیمتی در امان بودند.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

قیمت روز خودرو

منبع: خبر آنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 34390

ارسال نظر