تکلیف حقوق بازنشستگان مشخص شد | افزایش ۳۸ درصدی به علاوه ۵۱۵ هزارتومان حقوق بازنشستگان سایر سطوح تایید شد

عضو هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران از تایید افزایش ۳۸ درصدی مستمری بازنشستگان سایر سطوح خبر داد.

تکلیف حقوق بازنشستگان مشخص شد | افزایش ۳۸ درصدی به علاوه ۵۱۵ هزارتومان حقوق بازنشستگان سایر سطوح تایید شد

بالاخره مقرر شد افزایش حقوق بازنشستگان و بحث چالشی اخیر مستمری بگیران سایر سطوح، عین قانون انجام شود و همه در برابر قانون باید تابع باشند.بحث افزایش حقوق مابقی بازنشستگانی که تاکنون اقدام نشده بود، قطعی و اجرایی می‌شود و به این ترتیب ۳۸ درصد به حقوق آنها افزوده خواهد شد.

نماینده سیرجان در حاشیه جلسه نمایندگان با «رئیسی» و میرکاظمی با اعلام این خبر که بحث افزایش حقوق مابقی بازنشستگان ، اجرایی و ۳۸ درصد به حقوق آنها افزوده می‌شود ، گفت: از رئیس جمهور خواستار برخورد قاطع با مقصران تأخیر در اجرای رتبه‌بندی معلمان هستم.

ابراهیم «رئیسی»رئیس جمهور با مجمع نمایندگان استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان ، هرمزگان و یزد با دیدار کرد.

رییس فراکسیون اشتغال و اصناف مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه نمایندگان این مجمع با آقای رئیس جمهور و معاونان وی و رئیس سازمان برنامه و بودجه با اعلام این خبر که بحث افزایش حقوق مابقی بازنشستگانی که تاکنون اقدام نشده بود، قطعی و اجرایی می‌شود و به این ترتیب ۳۸ درصد به حقوق آنها افزوده خواهد شد، گفت: با توجه به اینکه همه زیرساخت‌ها فراهم شده است، از رئیس جمهور محترم خواستار برخورد جدی و قاطع با مقصران تأخیر در اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان هستم.

پیش از علی اکبر عیوضی عضو هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران با اعلام این مطلب که روز چهارشنبه و پنج شنبه هفته گذشته همراه با اعضای هیئت مدیره کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و سرپرست وزارت کار به همراه معاونان وزارتخانه و سازمان دیداری داشتیم، اظهار کرد: در جلسه قرار شد افزایش حقوق بازنشستگان و بحث چالشی اخیر مستمری بگیران سایر سطوح، عین قانون انجام شود و همه در برابر قانون باید تابع باشند. 

وی در پاسخ به این سوال که «منظور از عین قانون در جلسات مطرح شده چه بوده است؟» جواب داد: منظور از قانون در زمینه افزایش حقوق بازنشستگان آن چیزی است که مجلس تایید کرده و از طریق رئیس مجلس به دولت ابلاغ شده است. آنچه مجلس تایید کرده است، مصوبه هیئت امنای تامین اجتماعی به تبعیت از مصوبه شورای عالی کار است که ضامن افزایش ۳۸درصدی به علاوه ۵۱۵ هزارتومان حقوق مستمری بازنشستگان سایر سطوح یا همان متوسط بگیران است. 

عیوضی در پایان با بیان اینکه «قرار بوده است زاهدی وفا، سرپرست وزارت کار، به طور رسمی‌تر از طریق رسانه‌ها این خبر را اعلام کند.» افزود: ما نیز امیدوار هستیم که ایشان در اسرع وقت  خبر رسمی این لازم‌الاجرا بودن مصوبه مجلس و اجرای آن توسط دولت را اعلام کند. به ویژه اینکه در جلسه به ما قول داده شده در همین مرداد ماه احکام حقوقی جدید بازنشستگان در پروفایل‌های آنها قرار داده شود./ ایلنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 33695

  • ناشناس

    دست زحمت کشان درد نکنه ،ایولا

  • ناشناس

    ضمن تشکرازعزیزانی که پیگیر کاربودند وبه حصول نتیجه منتج شد
    ان شاا..ازخداوند میخواهم زحمات به ثمربنشید وعمری دعاگوی شما و خانواده محترمتان هستندوخواهیم بود، یاحسین

  • بازنشسته تامین اجتماعی

    چرا از بهمن ماه سال 1400 تاکنون تکلیف پرداخت وام 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن برای بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص نشده است؟

  • بازی با نشسته ها

    مقرر بود اب وبرق رایگان شود مقرر بود که دنیا واخرت ما را نیزاباد کنند مقرر بود خیلی کارها بکنند حالا مقرر شده اعلام شود. اما در اسلام هیچ چیز قطعی نیست حتی وجود خدا!امروز و فردا کردن. تا ما رو پیدا کردن. یعنی اسگول ها رو.

  • بازنشسته

    واقعا بدهی و هزینه زندگی برای ما زیاد و سخت شده زودتر حقوق جدید و حساب کنید با تشکر

  • ناشناس

    عیوضی فقط خواسته خودش رو مطرح کرده ولی هنوز دولت هیچ واکنشی به افزایش نداده لطفا تیتر خبری بی ارزش نزنید . الان فقط باید مجلس به وظیفه قانونی خودش عمل کنه و راسا مصوبه شورای عالی کار را جهت اجرا ابلاغ کنه . تاخیر و تعلل و کوتاهی و بی توجهی به بازنشسته کافیه !!!!!

  • فهیمه

    هنوز که دولت ابلاغ نکرده.فکر کنم مهلت هم تموم شده و مجلس باید ابلاغ کنه تا قانون اجرا بشه حالا این تعلل بابت چیه نمیدونم.

  • ناشناس

    هنوز دولت تایید نکرده وعیوضی تایید کرده

  • غلامعباس.ب.

    دولت فکراین نیست ۵ماه روی عصاب ماسوهان کشیدامروزشنبه فرداچیه کشورهم همیطورمیگردانیدنمیدونم ....

  • بازنشسته تامین اجتماعی


    دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
    قرار بود بانک ها با دستور رئیس جمهور وام 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن به بازنشستگان تامین اجتماعی وغیره پرداخت کنند ولی متاسفانه تاکنون مسئولین بانک ها از پرداخت وام 50 تا 100 میلیون توانی دون ضامن خودداری کردند چرا؟

  • ناشناس

    انشاالله اینبار دروغ نباشه چرا دولت انقلابی خودش اعلام نمیکنه

  • بازنشسته تأمین اجتماعی


    پرداخت وام 50 الی 100 میلیونی بدون ضامن در بهمن ماه سال 1400 به تمام بانک‌ها ابلاغ شد ولی متاسفانه مسئولین بانک ها بی رفاه کارگران انجام نمی دهند و پرداخت وام 50 الی 100 میلیونی بدون ضامن به بازنشستگان تامین اجتماعی خودداری کردند چرا؟
    بازنشسته تأمین اجتماعی

  • بازنشسته تأمین اجتماعی



    بازنشستگان متقاضی وام تأمین اجتماعی را سرگردان کرده‌اند
    با توجه به اعلام مسئولان تأمین اجتماعی برای دریافت وام بازنشستگان به بانک رفاه کارگران به عنوان بانک عامل پرداخت مستمری‌ام مراجعه کردم که گفتند از این وام خبری نیست و اگر وام دیگری می‌خواهی، باید سپرده‌گذاری کنی تا پس از ۶ ماه اگر شرایط‌اش را داشتی، به تو وام پرداخت شود. بعد با کلی هزینه به شعبه تأمین اجتماعی واقع در جنب بیمارستان این سازمان رفتم که پاسخ دادند باید به کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی مراجعه کنم، که در آنجا هم متوجه شدم سایت پرداخت وام به بازنشستگان مسدود شده است!‌ چرا مسئولان تأمین اجتماعی عده‌ای پیرمرد و پیرزن بازنشسته را برای دریافت وام به دنبال نخودسیاه می‌فرستند و قبل از آن که منابع آن را برای تمامی مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی تامین کنند ، خبرش را اعلام می‌دارند؟
    بازنشسته تأمین اجتماعی

  • بازنشسته تامین اجتماعی


    وعده وام ۱۰۰ میلیون تومانی مردم را سرگردان کرده است
    برای دریافت وام ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن به بانک رفاه کارگران مراجعه کردم که به گفته متصدی بانک ابتدا باید ۱۰۰ میلیون تومان به مدت ۳ ماه در بانک سپرده‌گذاری ‌کنم تا در صورت تایید، بعد از این مدت بتوانم وام بگیرم و یا اگر ۵۰ میلیون تومان سپرده بگذارم، می‌توانم وام ۴۰ میلیون تومانی دریافت کنم! سوال اینجاست که اگر یک فرد بازنشسته این مبلغ پول را داشته باشد، دیگر چه نیازی به دریافت وام دارد؟ چرا بانک مرکزی ابلاغیه این وام‌ها را همان‌گونه که در رسانه‌ها اعلام می‌کنند، به بانک‌ها نمی‌فرستد تا بازنشستگان و شاغلان از این سردرگمی نجات یابند؟
    بازنشسته تامین اجتماعی

  • بازنشسته تأمین اجتماعی

    در این مدت 6 ماه و 17 روز در رسانه ها بیش از 999 هزار بار در باره عملکرد و رفتار مسئولین بانک ها از پرداخت نکردن وام 50 تا 100 میلیونی بدون ضامن به بازنشستگان تامین اجتماعی شکایت و اعتراض کرده ایم ولی متاسفانه رئیس جمهور، رئیس کل مرکزی، وزیر اقتصاد و دارایی، مسئولان و نمایندگان مجلس هم تاکنون هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟

  • بازنشسته تأمین اجتماعی

    چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ ۱۴:۰۷:۲۷
    مسئولان حقوق‌های اندک بازنشستگان را غیرمنصفانه بدانند
    شفاف‌سازی درباره پرونده فساد‌های کلان مالی و حقوق‌های نجومی، دلگرمی و همکاری مردم در پیشرفت برنامه‌های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی در کشور را به همراه می‌آورد، از مسئولان درخواست می‌شود همانگونه که پرداخت‌های نجومی و امتیازهای ویژه برخی مدیران را ناعادلانه می‌دانند، پرداخت حقوق‌های اندک به بیشتر کارمندان و بازنشستگان را نیز غیرمنصفانه بدانند و قدری هم به فکر معیشت آنان باشند، تا سفره‌‌هایشان هر روز کوچکتر نشود.
    بازنشسته تأمین اجتماعی

  • بازنشسته تأمین اجتماعی



    امروز جمعه 21 مرداد ماه سال 1401 است که تکلیف حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص نیست چرا؟ به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس!
    رئیسی هم در این مدت یک سال ثابت کرد که دیگر به درد مردم و کشور نمی خورد
    متاسفانه رئیسی هم تاکنون هیچ کاری برای حل مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور نکرده است شرم آور و تاسف بار است.












  • ناشناس


    تمام بازنشستگان که از دولت بودجه دریافت نمی کنند باید تابع قانون مجلس کا همان ۳۸درصد هست میشوند وباید سریعاً اجراء شود

ارسال نظر