اقدام آمریکا علیه نفت ایران/ تحریم های جدید در راه است

اقدام آمریکا علیه نفت ایران/ تحریم های جدید در راه است

روزنامه وال استریت ژورنال با اشاره به تحریم های جدید آمریکا علیه ایران نوشت: این تحریم‌های احتمالی، «یک تاجر مستقر در امارات متحده عربی» و «شبکه‌ای از شرکت‌های مظنون به همکاری‌ با تهران» در ارتباط با صادرات و حمل‌ونقل دریایی نفت ایران را هدف قرار خواهد داد.

 روزنامه «وال استریت ژورنال» نوشت که دولت آمریکا در حال بررسی تحریم یک شبکه جهانی است که احتمال می‌رود در حمل و نقل دریایی نفت ایران دخالت دارد.

در این گزارش آمده است که این تحریم‌های احتمالی، «یک تاجر مستقر در امارات متحده عربی» و «شبکه‌ای از شرکت‌های مظنون به همکاری‌ با تهران» در ارتباط با صادرات و حمل‌ونقل دریایی نفت ایران را هدف قرار خواهد داد.

به نوشته این روزنامه، این تصمیم در راستای برنامه‌های دولت آمریکا برای «افزایش فشار دیپلماتیک بر تهران» و بازگرداندن هیأت ایرانی به میز مذاکرات هسته‌ای در وین با هدف نهایی کردن احیای برجام است.

در این گزارش ادعا شده است که شبکه‌ای که تحت رصد دقیق دولت آمریکا قرار گرفته است، شامل شرکت‌ها و افرادی است که در آب‌های میان ایران و عراق، نفت را از یک نفتکش به نفتکش دیگر منتقل کرده و سپس با جعل اسناد و معرفی کردن نفت مخلوط‌شده به عنوان نفت عراق، تلاش می‌کنند تحریم‌های نفتی ایران را دور بزنن

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 33690

ارسال نظر