منتی که مدیر عامل ایران خودرو بر سر مشتریان گذاشت

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو گفت: با حذف خودروهای ناقص از فرآیند تولید، کیفیت محصولات افزایش یافته و با تحقق هدف تولید ۷۵۰ هزار دستگاه خودرو، از هزینه ۷۰۰۰ میلیارد تومانی نیز جلوگیری خواهد شد. این در حالیست که خسارت ناشی از تولید ناقص در گروه صنعتی ایران‌خودرو در سال گذشته، ۴۰۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

منتی که مدیر عامل ایران خودرو بر سر مشتریان گذاشت

مهدی خطیبی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو گفت: خودروسازی خزر نخستین سایت تولیدی ایران‌خودرو است که توانسته خودروهای دارای کسری قطعه را به صفر برساند. با اصلاح تعریف تولید که در سال‌های اخیر ایجاد شده بود، تولید کامل و قابل عرضه به مشتریان به جای تولید ناقص و غیرقابل عرضه، به عنوان آمار تولید اعلام می‌شود و بر همین اساس تولید روزانه ۱۸۰ دستگاه در سایت مازندران با تولید سال گذشته متفاوت بوده و شامل خودروهای کامل است.

به گزارش عرشه آنلاین، طبق اعلام گروه صنعتی ایران‌خودرو، مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، ضمن اشاره به مزایای ناشی از تولید کامل و جلوگیری از دپو شدن سرمایه‌های مشتریان، خاطرنشان کرد: با حذف خودروهای ناقص از فرآیند تولید، کیفیت محصولات افزایش یافته و با تحقق هدف تولید ۷۵۰ هزار دستگاه خودرو، از هزینه ۷۰۰۰ میلیارد تومانی نیز جلوگیری خواهد شد. این در حالیست که خسارت ناشی از تولید ناقص در گروه صنعتی ایران‌خودرو در سال گذشته، ۴۰۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

وی تولید محصول جدید ری‌را در سایت خودروسازی خزر را به عنوان شناسنامه این سایت خوانده و گفت: ایجاد ظرفیت‌های جدید قطعه‌سازی در استان نه تنها در راستای افزایش توانمندی‌های این سایت موثر خواهد بود، بلکه تولید این محصول جدید نیز در این سایت تولیدی با نگاه و تمرکز بر تولید داخل خواهد بود.

منبع: ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 33610

ارسال نظر