خبر مهم برای بازنشستگان | رونمایی از فرمول جدید افزایش حقوق بازنشستگان

احتمالا هفته آینده، محمدهادی زاهدی وفا، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با رونمایی از فرمول جدید افزایش حقوق بازنشستگان، به صورت رسمی پایان اختلاف به وجود آمده میان بازنشستگان تامین اجتماعی و دولت را اعلام کند.

خبر مهم برای بازنشستگان | رونمایی از فرمول جدید افزایش حقوق بازنشستگان

از افزایش حقوق بازنشستگان چه خبر؟/ احتمالا هفته آینده، محمدهادی زاهدی وفا، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با رونمایی از فرمول جدید افزایش حقوق بازنشستگان، به صورت رسمی پایان اختلاف به وجود آمده میان بازنشستگان تامین اجتماعی و دولت را اعلام کند.

مهلت یک هفته‌ای دولت برای اصلاح مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی روز گذشته خاتمه یافت اما این مصوبه هنوز تغییر نکرده‌است. با این حال به نظر می‌رسد که پرونده این افزایش در هفته پیش‌رو برای همیشه بسته شود.

هفته پیش، رئیس مجلس شورای اسلامی، به صورت رسمی موضوع ابطال بخشی از مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی را به دولت ابلاغ کرده‌بود. به صورت مشخص محل ایراد مجلس افزایش ۱۰ درصدی مستمری بازنشستگان غیر حداقلی‌بگیر بود که با ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی مغایرت داشت.

انتظار می‌رفت هیات دولت در جلسه دیروز خود، مصوبه بحث‌برانگیز افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را اصلاح کند. با وجود این، چنین اتفاق نیفتاد اما در مقابل، دولت وارد مذاکره با بازنشستگان تامین اجتماعی شد.

مذاکراه دولت در مورد حقوق بازنشستگان

این مذاکره میان سرپرست وزارت رفاه، مدیران سازمان تامین اجتماعی با اعضای کانون‌های بازنشستگان تامین اجتماعی و با هدف یافتن راهی برای اصلاح مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان انجام شده است.

از جزئیات این جلسه اطلاعات زیادی منتشر نشده، کلیت آن اما تمایل دولت برای اصلاح هرچه زودتر مشکل به وجود آمده است. آنهم به طریقی که برخلاف دفعه قبل، این بار رضایت عموم بازنشستگان تامین اجتماعی را جلب کند.

از قرار معلوم برای اصلاح این مصوبه چند سناریو وجود دارد که نتیجه هرکدام از آنها با مقداری اختلاف به خواسته بازنشستگان نزدیک است.

بازنشستگان گوش به زنگ باشند

از مجموع این وقایع چنین برمی‌آید که در ابتدای هفته پیشرو، محمدهادی زاهدی وفا، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با رونمایی از فرمول جدید افزایش مستمری‌ها، به صورت رسمی پایان اختلاف به وجود آمده میان بازنشستگان تامین اجتماعی و دولت را اعلام کند.

در صورتی که این اتفاق بیفتد، نوبت هیات دولت است تا با تصویب این پیشنهاد، مصوبه قبلی خود را اصلاح کند.

براین اساس قابل انتظار خواهد بود که از پایان ماه مرداد، حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی برمبنای مصوبه جدید محاسبه و پرداخت شود.

 

منبع: تجارت نیوز

دیگر رسانه ها

کدخبر: 33159

  • باز نشسته تامین اجتماعی

    شما را به خدا قسم با روحیه باز نشسته گان وخانواده آنها بازی نکنید.
    بعد از ۴۳سال برای اولین بار دولت جمهوری اسلامی ایران قانون شکنی کرد.
    من توی اون دنیا حق وحقوق از سازمان تامین اجتماعی خواهم گرفت. به قرآن قسم حلال نمی کنم. شما قلک منو شکستید و پول مرا که برای پیری پس انداز کرده بودم برداشتید.

  • ناشناس

    همه چیز روشن وشفاف است،از جمله عمل غیر قانونی دولت،ثانیا اصرار به ادامه روند غیر قانونی به بهانه های دون پایه

  • محمود

    جالبه تو این کشور ۸۶ میلیونی فقط این قشر ۱.۵ میلیون نفر بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی شده معضل والا شما که اینجا گیر کردین چطوری میخواهید مشکلی عموم مردم که شامل مسکن و بیکاری و درمان و رفاه. و حل کنید تازه این قشر ۳۰ سال حق بیمه صندوق بازنشستگی رو پرداخت کردند .

  • منصور اسدی

    سلام روزتان بخیر مسئولین محترم سازمان تامین اجتماعی این مشکلات فقط برای حقوق بالایی هاست و کسانی که سی ویک وبیشتر حقوقش زیر شش میلیون است آیا افاغه می‌کنه یا باید حداقل بگیران هم یه مصوبه تهیه بشه؟؟!؟؟

  • علی

    از شواهد و قرائن مشخص است دولت در پی این هست که چگونه می تواند سر بازنشسته کلاه دیگری بگذارد و برای چیز پیش و پا افتاده و تعریف شده در قانون انقدر بهانه جویی می کند حال اگر برجام بود حرفی در آن نبود به هر حال به منافع ملی ربط داشت ضاهرا دولت می خواهد از هر چیز کوچک راه حل هم به سادگی دارد مشکلات درست کند تا وجهه ی از دست رفته اش را بازیابی کند والا این کار همه چیزش مشخص است

  • علی

    قانون و مجلس همه چی را مشخص کرده است دیگر مذاکرات و جلسه گرفتن فقط برای انجام ندادن به قانون است بهتر است دولت به قانون عمل کرده و از این بیشتر اعتبار خود را خدشه دار نکند

  • بازنشسته تامین اجتماعی

    دولت فقط زورش به بازنشسته های تامین اجتماعی رسیده ولی غافل از اینکه خداوند پشتیبان ماست.خدا هیچوقت حق الناس را نمیبخشه

  • بازنشسته

    الان حدود ۵ماهه سر حقوق ۸۰۰ هزار میانه بگیر موندید ونمیدونید چیکار کنید ینی اگه ماهی یک میلیون با حقوق ماها اضافه بشه اقتصاد مملکت می پوکه

  • ناشناس

    فقط مصوبه شورای عالی کار مورد قبول بازنشسته ها است همه چیز واضح است فرمول جدید چه صیغیه ای است وقت کشی نکنید

  • ۱

    فرمول مشخص است ۳۸ درصد به اضافه ۵۱۵۰۰۰ تومان یعنی مصوبه شورای عالی کار نه چیز دیگری

  • ۱

    هیچ چیزی به غیر از مصوبه شورای عالی کار مورد قبول نیست قانون باید اجرا شود

  • ۱

    فرمول بی فرمول
    فقط اجرای مصوبه شورای عالی کار

  • بازنشستگان تامین اجتماعی

    باید بر اساس مصوبه شورای عالی قانون کار ( 38 /. + 5150000 ریال ) لحاظ و اجرا گردد . ضمنا بازنشستگان تامین اجتماعی 25 /. از بابت همسان سازی حقوق سال قبل شان را طلبکار هستند.

  • بازنشسته تامین اجتماعی



    سوال اینجاست دولت و مسئولان در این مدت ۱۲ ماه در سال ۱۴۰۰ چه غلطی می کردند افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی امروز جمعه هفت مرداد ماه سال ۱۴۰۱ هست هنوز هم مشخص و روشن نشده است چرا؟

  • بازنشسته تامین اجتماعی


    مسئولین بانک ها طی بخشنامه بانک مرکزی پرداخت وام قرض الحسنه ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن را از بهمن ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون انجام ندادند چرا؟

  • بازنشسته تأمین اجتماعی

    که متاسفانه مسئولین بانک ها در این مدت 6 ماه به بازنشستگان تامین اجتماعی هم وام بدون ضامی ندادند، خودداری کردند و هنوز هم خودداری می کنند و هیچ کسی هم تاکنون پاسخگو و جوابگو نبوده است و نیست چرا؟
    و رئیس جمهور، وزیر امور اقتصاد و دارایی، رئیس کل بانک مرکزی، مسئولان و نمایندگان مجلس تاکنون متاسفانه سکوت اختیار کرده اند چرا؟

  • در پاسخ به حسن نوروزی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی نماینده مردم رباط کریم در مجلس

    در پاسخ به حسن نوروزی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی
    نماینده مردم رباط کریم در مجلس
    از بهمن ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون در مورد پرداخت نکردن وام ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن توسط بانک ها تایع رباط کریم جاده تهران ساوه به بازنشستگان تامین اجتماعی در رسانه ها بیش از ۹۹۹ هزار بار شکایت و اعتراض شده است ولی متاسفانه تاکنون هم هیچ کسی پاسخگو و جوابگو نبوده است و هنوز هم نیست چرا؟
    بانک ها تایع منطقه رباط کریم به بازنشستگان تامین اجتماعی وام ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن را ندادند، خودداری کردند و هنوز هم نمی کنند پس چرا نمایندگان رباط کریم، شهرگلستان و نسیم شهر بهارستان جاده تهران ساوه خفه گرفتند و سکوت اختیار کرده اند و هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند چرا؟

  • ناشناس

    شکایت مردم از بانک ها، دولتی و غیر دولتی ارتباطی و ربطی ندارد چرا دیوان عدالت اداری بررسی و رسیدگی نمی کند به بهانه های مختلف متاسفانه شکایت مردم را رد می کند.
    بعد از گذشت ۴۴ سال انقلاب در دیوان عدالت اداری متاسفانه قانون وجود ندارد مشکل مردم را در بانک ها بررسی و رسیدگی کند شرم آور و تاسف بار است.

  • بازنشسته تامین اجتماعی

    بنده بازنشسته تامین اجتماعی هستم در این مدت 6 ماه و 6 روز در مورد وام 100 میلیون تومان تومان بدون ضامن در رسانه ها هزاران بار اعتراض کردم ولی متاسانه رئیس جمهور، وزیر امور اقتصاد و دارایی، رئیس کل بانک مرکزی، مسئولان و نمایندگان مجلس هیچ کاری، اقدامی، پیگیری، بررسی و رسیدگی نکردند و سکوت کرده اند.

  • ناشناس

    درپاسخ به احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی
    از دی و بهمن ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون بیش از هزاران بار در رسانه های اعلام می کنند با دستور رئیس جمهوری به بازنشستگان تامین اجتماعی و شاغلین وام ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان تومانی بدون ضامن می دهند ولی متاسفانه امروز ۳۱ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ است تاکنون هیچ خبری پرداخت وام ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن به بازنشستگان تامین اجتماعی نیست و نبوده است چرا؟

    قرار بود بانک ها با دستور رئیس جمهور وام ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن به بازنشستگان تامین اجتماعی وغیره پرداخت کنند ولی متاسفانه تاکنون مسئولین بانک ها از پرداخت وام ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون توانی دون ضامن خودداری کردند چرا؟
    سوال اینجاست که چرا آقای رئیسی در مورد وام ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان بدون ضامن از بهمن ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون به بازتشستگان تامین اجتماعی عمل و اجرا نکرده است.
    که متاسفانه مسئولین بانک ها در این مدت ۴ ماه به بازنشستگان تامین اجتماعی هم وام بدون ضامی ندادند، خودداری کردند و هنوز هم خودداری می کنند و هیچ کسی هم تاکنون پاسخگو و جوابگو نبوده است و نیست چرا؟
    و رئیس جمهور، وزیر امور اقتصاد و دارایی، رئیس کل بانک مرکزی، مسئولان و نمایندگان مجلس تاکنون متاسفانه سکوت اختیار کرده اند چرا؟

    چرا از بهمن ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون تکلیف پرداخت وام ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی تومانی ضامن بازنشستگان تامین اجتماعی روشن نمی‌شود؟ ۱۰۰ درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت رئیس کل بانک مرکزی، دولت و نمایندگان مجلس!

  • ناشناس

    وام فوری ۱۰۰ میلیونی بانک رفاه | وام فوری آسان و بدون ضامن، ۱۰۰ درصد فقط دروغ بوده است.

  • ناشناس

    قیمت ۱ کیلو برنج ایرانی به ۱۷۴ هزارتومان رسید

  • فرشاد

    سلام افزایش حقوق که شورای عالی کار مشخص و دخالت دولت در تعیین حقوق را هم مجلس رد کرده و غیر قانونی ست اقای زاهدی وفا چکاره هستند؟ ایشون حتی وزیر هم نیستن .که بخوان فرمول مشخص کنند

  • بازنشسته

    با سلام وعرض ادب خدمت ریاست محترم جمهوری : اگرخاطرتان باشد در تبلیغات انتخاباتی حرفهایی زدید که اکثر بازنشستگان به شما رای مثبت دادند . اگر مساله تان از پل گذشته است ایرادی ندارد . اگر شما به حرفهایی که میزنید و همه انسانهای مقلد را از روزقیامت و پل صراط میترسانید و به آن اعتقاد دارید فکر آن را نکرده اید که جمعیتی از بازنشستگان اکنون به این فکر هستند که گول حرفهای انتخاباتی شما را خورده اند !؟!

  • بازنشسته

    سلام نشریه عرشه : لطفا 2 مطالب که نوشتم را چاپ کنید تا باور کنم شما برای نظرات مردم احترام قائلید

  • 1

    هیچ فرمولی به غیر از مصوبه شورای عالی کار مورد قبول نیست

  • ناشناس

    فرمول دیگه چه داستانیه ؟دولت به هر نحوی میخواد این روند قانون گریزی وزیر پا گذاشتن مصوبات مرجع تعیین افزایش دستمزد رو ادامه بده ، وگرنه دلیلی برای این همه وقت کشی وجود ندارد.
    ظاهراً فهم یک مسئله ساده که حقوق بگیران سایر سطوح تامین اجتماعی هنگام اشتغال حق بیمه و بازنشستگی بیشتری پرداخته اند، پس در زمان بازنشستگی حقوق بیشتری میگیرند برای خیلی‌ها مشکل ایجاد کرده از جمله رئیس بی کفایت سازمان تامین اجتماعی که سنگ دولت رو به سینه میزنه در حالیکه حقوقش رو از ما میگیره.

  • مستمری بگیر

    فرمول و سناریو و هر کلک دیگری قبور نیست فقط مصوبه شورای‌عالی کار ولاغیر در غیر اینصورت خدا از همتون نگذره به دین ها

  • ناشناس

    هرتوافقی غیرازمصوبه شورای عالی کار خیانت به بازنشستگان است .فقط پیگیری وتایید اقای حسن صادقی که حقیقتا دلسوز وحق طلب هستند موردقبول جامعه بازنشستگان است بقیه ازطرف خودشان فرمایش می دهند

  • هاشم

    اقا جان فقط کارخانه سیمان ساوه کل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت می‌کند چقدر دردی بعد سی سال کار کردن مهمان جیب خود باشیم دولت دست از جیب ما برنمیدارد فقط راه دزدی دولت برای خودشان باین افزایش حقوق دردی دعوا نمیشه مملکت خراب شد شما به خانواده محترم بازنشستگان تامین اجتماعی توهین نکنید تا کی میخوای مردم بدبخت کنید سیر نمشید بسه به شعور مردم توهین نکنید

  • علی

    سلام خدمت دوستان بازنشسته این چه فرمولی است که اینقدرزمان براست شایدبمب اتم میخواهددرست کنداینها همه ماراسرکارگذاشته اندفرمول به این سادگی حقوق ثابت ضربدر۳۸درصدبه اضافه ۵۱۵۰۰۰هزارتومان هر بچه بیسوادی هم میتواندانجام دهد .همه این ها دروغ است فقط زمان میخرندکه پرداخت نکنند.

  • محمدنامی

    با سلام وعرض احترام خدمت تمام خدمتگزاران به کشور:: جناب آقای قالیباف شما در تبلیغات انتخاباتی از خیزشی صحبت کردید که میبایست از مجلس شروع کرد این گوی این میدان ولی علی رقم ابطال مصوبه دولت درخصوص بازنشستگان از پنجم مرداد هیچگونه اقدامی به نفع بازنشستگان انجام نداده اید به نظر میرسد با دولت مماشات میکنید . و جناب آقای رئیس جمهور آقای رئیسی : شماهم درتبلیغات انتخاباتی فرمودید که دست توی جیب بازنشسته ها نکنید الان که رئیس جمهورید چطور به خود اجازه میدهید برای چیزی که دولت هیچ حقی نسبت سرمایه تامین اجتماعی ندارد تصمیم گیری کنید جناب رئیس جمهور ما سهامداران تامین اجتماعی (بازنشستگان) هستیم ،به خودمان اجازه دخالت نمیدهیم وتصمیم گیری را به مدیران واگذارکرده ایم ولی شما هرطورکه دلتان میخواهد تصمیم میگیرید . اگر اعتقادی به آنچه که به مردم جامعه برای قیامت میگویید دارید مواظب اعمالتان باشید .( گفتارتان با کردارتان یکی نیست ) خدا عاقبت همه ما رابخیرگرداند .

  • ناشناس

    دولتی ها دلشون برا مردم نمی‌سوزد

  • محمد رضا

    چرا سی سال حق بیمه پرداخت کنیم ؟ از این به بعد 10سال حق بیمه پرداخت کنید ومعادل افرا دیکه 30 سال حق بیمه پرداخت کرده اند و متوسط بگیر هستند. حقوق بگیرید { شاید سازمان تامین اجتماعی اینطوری بر شکست نشه؟ }

  • بازنشسته تامین اجتماعی


    مسئولین بانک‌ها به علت عملکرد و رفتار دوگانه و پرداخت نکردن وام 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن به بازنشستگان تامین اجتماعی باید در دادگاه محاکمه شوند.

  • بازنشسته تامین اجتماعی


    وام 100 میلیون تومانی بدون ضامن از بهمن ماه سال 1400 تاکنون متاسفانه هنوز هم به بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت نشده است چرا؟
    بازنشسته تامین اجتماعی

  • بازتشسته

    اقای زاهد معاون مخبر بوده ایشان بدون دستور مخبر اب نمیخورد چه برسد 38 درصد را اجرا کند ریس جمهور باید دستور مستقیم دهد نه برسی اگر قرار هر کاری 5 ماه طول بکشد هیچ کاری در این دولت انجام نخواهد شد

  • نادر

    فقط همان فرمولی که شورای عالی کار 38درصد به اضافه 515هزارتومان راکه تصویب نموده برای ما قابل قبول میباشد نه کمتر

  • ناشناس

    دولت تا کی میخواد در حق ما بازنشستگان ظلم بکنه اصلا چطور این نیمه وزیر می‌خواهد پیشنهاد جدید بدهد ما که‌ خودش را قبول نداریم چه برسد به‌ طرح جدیدش ما بازنشستگان را خسته کرديد آقای رئیسی خودش را شیرین میکنه همش قول میده ولی عمل نمیکنه باید افراد مورد تایید مردم را برای مسئولیت انتخاب کنه نه کسانی که مورد تایید مردم نیستند مثل این سرپرست یا آن وزیر بی لیاقتی که‌ استعفا داد

  • بازنشستگان تامین اجتماعی

    نزدیک 6ماه است بازنشستگان بدبخت تامین اجتماعی را معطل و بلاتکلیف گذاشته اید . مگر مصوبه شورای عالی قانون کار قانون رسمی این مملکت نیست ؟؟؟؟؟؟ طبق این مصوبه باید افزایش حقوق ( 38 /. + 5150000 ریال ) انجام شود . ضمنا بابت همسان سازی افزایش حقوق 25 /. از سال قبل را بازنشستگان طلبکار هستند که باید بدهند .

  • ناشناس


    ۱۴۰۰-۱۲-۲۴ ۱۳:۵۵

    مدیرعامل بانک رفاه کارگران:
    پرداخت تسهیلات خرد بدون ضامن در اسرع وقت انجام می‌شود
    مدیرعامل بانک رفاه کارگران در روزهای پایانی سال از برخی شعب در تهران بازدید و ضمن گفت‌وگو با تعدادی از مشتریان، بر پرداخت تسهیلات خرد بدون ضامن در اسرع وقت تأکید کرد.

    ۱۴۰۰-۱۲-۲۴ ۱۳:۵۵

    بسمه تعالی درپاسخ به رئیس جمهور درپاسخ به وزیر امور اقتصاد و دارایی درپاسخ به رئیس کل بانک مرکزی با اینکه از 10 بهمن ماه 1400 تاکنون هر روز چندین بار در باره وام 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن در رسانه ها علیه بانک ها شکایت و اعتراض می کنیم ولی متاسفانه هیچ کس هم هیچ اقدامی، پیگیری، بررسی و رسیدگی نکرده است چرا؟


    با اینکه رئیس جمهور در تاریخ 27 دی ماه 1400 پرداخت وام 100 میلیون تومانی بدون ضامن اعلام کرده است ولی متاسفانه در عمل خبری از پرداخت وام بدون ضامن به بازنشستگان تامین تامین اجتماعی نیست چرا؟ و مسئولان و نمایندگان مجلس هم هیچ اقدامی و اعتراضی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟ قرار بود با دستور رئیس جمهور بانک ها به بازنشستگان تامین تامین اجتماعی وام 50 تا 100 میلیون تومانی به دهد ولی متاسفانه تاکنون هیچ خبری نیست چرا؟ نهم بهمن امسال وزیر اقتصاد دستور پرداخت وام بدون ضامن تا سقف صد میلیون تومان را صادر کرد ولی متاسفانه تاکنون هیچ خبری پرداخت وام بدون ضامن به بازنشستگان تامین اجتماعی نیست چرا؟

    ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ ۱۷:۰۴ قرار بود با دستور رئیس جمهور بانک ها به بازنشستگان تامین تامین اجتماعی وام 50 تا 100 میلیون تومانی به دهد ولی متاسفانه تاکنون هیچ خبری نیست چرا؟

    و این در حالی است که متاسفانه تاکنون هیچ بازنشسته‌ای تامین اجتماعی موفق به دریافت وام مبلغ 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن از بانک رفاه کارگران وغیره نشده است


    از رئیس محترم سازمان تامین اجتماعی تقاضا داریم حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از بانک ها رفاه کارگران به بانک ها دیگر انتقال دهد چون به خاطر که بانک ها رفاه کارگران متاسفانه هیچ تسهیلات وام های ضروری و وام 50 الی 100 میلیون تومانی بدون ضامن را به بازنشستگان تامین اجتماعی نمی دهند.

  • ناشناس


    ۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶
    پرداخت تسهیلات ضروری به بیش از ۵۰ هزار بازنشسته و مستمری‌بگیر تأمین اجتماعی
    معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت تسهیلات ضروری به بیش از ۵۰ هزار بازنشسته و مستمری‌بگیر تأمین‌اجتماعی خبر داد.
    و این در حالی است که مسئولین بانک ها از بهمن ماه سال 1400 تاکنون وام 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن را به بازنشستگان تامین اجتماعی ندادند، خودداری کردند و هنوز هم خودداری می کنند چرا؟
    و دراین مدت 6 ماه و 8 روز کسی هم پاسخگو نیست چرا؟

  • ناشناس

    سخنگوی دولت: به 70 هزار نفر وام بدون ضامن پرداخت شد
    و این در حالی است که در مورد شروع و آغاز وام بدون ضامن بیش از هزار بار در رسانه ها اعتراض کرده ایم ولی متاسفانه تاکنون هیچ کسی هم اقدامی، پیگیری، بررسی و رسیدگی نکرده است چرا؟

  • ناشناس

    مسئولین بانک‌ها برای پرداخت وام 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن به بازنشستگان تامین اجتماعی از بهمن ماه سال 1400 تاکنون سنگ‌اندازی می‌کنند چرا؟
    وکسی هم متاسفانه تاکنون پاسخگو نیست چرا؟

ارسال نظر