بازار سکه بهم ریخت

تحلیل گران فنی باور دارند در صورتی که سکه زیر محدوده ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تثبیت شود، فروش های بیشتری در بازار صورت خواهد گرفت و فلز گران بهای داخلی به سوی محدوده ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان حرکت خواهد کرد حلیل گران فنی باور دارند در صورتی که سکه زیر محدوده ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تثبیت شود، فروش های بیشتری در بازار صورت خواهد گرفت

بازار سکه  بهم ریخت

معامله گران سکه به منطقه خرید نیامدند

دیروز معامله گران سکه پیامی سیاسی مثبتی درباره برجام دریافت نکردند، ولی ترجیح دادند که به منطقه خرید بازنگردند. به گزارش انتخاب، کاخ الیزه روز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد، امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه در تماس با همتای ایرانی خود از عدم پیشرفت در مذاکرات بر سر احیای توافق هسته‌ای ۲۰۱۵، ابراز ناامیدی کرد. این اتفاق می توانست انتظارات منفی را در بازار ارز و سکه تقویت کند. 

با این حال، هر دو بازار بیشتر به تحولات درونی خود واکنش نشان دادند. به عنوان مثال، به واسطه عرضه پررنگ بازارساز،‌اسکناس آمریکایی در کانال ۳۲ هزار تومان باقی نماند و به دنبال آن، سکه بازان نیز فروش خود را بیشتر کردند تا فلز گران بهای داخلی به سوی ابتدای محدوده ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی عقب نشینی کند.

پیش شرط فروش سکه 

تحلیل گران فنی باور دارند در صورتی که سکه زیر محدوده ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تثبیت شود، فروش های بیشتری در بازار صورت خواهد گرفت و فلز گران بهای داخلی به سوی محدوده ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان حرکت خواهد کرد. با این حال، سکه در هفته های اخیر نشان داده است که به راحتی حاضر نیست که حمایت ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی را از دست بدهد.

دیشب در بازار خرد نیز سکه بازان تمایل معناداری برای قرار گرفتن در موقعیت فروش نداشتند. این اتفاق در حالی رخ داد که ارزش ذاتی سکه به محدوده ۱۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان عقب نشینی کرده است. 


 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 32426

ارسال نظر