خبر مهم از واریز یارانه جدید 300 و 400 هزار تومانی | جزئیات پرداخت کسر مبلغ یارانه کارمندان، بازنشستگان و فرهنگیان اعلام شد

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس رئیس‌جمهور لزوم واریز یارانه به حساب همه سرپرستان خانوار تا تکمیل شدن اطلاعات اقتصادی خانوارها را متذکر شد.

خبر مهم از واریز یارانه جدید 300 و 400 هزار تومانی | جزئیات پرداخت کسر مبلغ یارانه کارمندان، بازنشستگان و فرهنگیان اعلام شد

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی به رئیس جمهور لزوم واریز یارانه به حساب همه سرپرستان خانوارها تا زمان تکمیل شدن اطلاعات اقتصادی خانواده‌ها را متذکر شد.

متن کامل تذکر نماینده شاهین شهر به رئیس جمهور به شرح زیر است:

خلاصه تذکر: لزوم واریز یارانه نقدی به حساب همه سرپرستان خانوار تا زمانی‌که پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان و سازمان هدفمندی یارانه‌ها بتوانند به‌طور دقیق و صحیح اطلاعات اقتصادی خانوارها را راستی‌آزمایی کنند به منظور رفع تبعیض و نارضایتی‌ها.

شرح تذکر:

جناب آقای رئیس جمهور

پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان و سازمان هدفمندی دوباره در نحوه رسیدگی و پردازش اطلاعات خانوار و نحوه محاسبه واریزی یارانه تعداد زیادی از افرادی که واجد شرایط دریافت یارانه نقدی بوده‌اند دچار خطا و اشتباه شده است، زمانی‌که سومین مرحله یارانه جدید ۳۰۰ و ۶۰۰ هزار تومانی طی چند روز گذشته به حساب سرپرستان خانوار واریز شد شکایات، انتقادات و نارضایتی‌هایی زیادی مبنی بر قطع کامل یارانه و یا  کسر مبلغ پرداختی از خانوارهای جدیدی از قشر کارمندان، بازنشستگان، فرهنگیان و... را موجب گردیده و این اقدام را به نمونه موارد قبلی (به شرح ذیل) که قبلا هم طی تذکری به اطلاع جنابعالی رساندیم باید اضافه کرد که مورد اصلاح واقع نشده:

- بازنشسته‌ای که وجه پاداش سنوات پایان خدمت را به حسابش واریز کرده‌اند به دلیل (موجودی حساب) محروم از دریافت یارانه گردیده است.

- کاسبی که بابت خرید محصولات مغازه اجاره‌ای خود تراکنش حساب داشته است.

- کارمند قرض‌الحسنه‌ای که مسئول دایره چک بوده و تراکنش مالی مربوط به بانک داشته است.

- بازنشسته‌ای با حقوق ۴ میلیون تومان، درآمدی غیر از این حقوق نداشته است.

- بازنشسته‌ای که دارای دو فرزند معلول ذهنی و جسمی شدید بوده است.

- خانواده‌ای که درآمد فرزند بالای ۱۸ ساله‌اش را نیز به حساب سرپرست خانوار منظور کرده‌اند و غیره...

بنابراین سازمان‌های متولی برخلاف فرمایش جنابعالی که فرمودید «هدف دولت از اصلاح (اقتصادی) اجرای عدالت در پرداخت یارانه‌ها است و دولت باید کاری کند تا مردم مزه شیرین عدالت را در پرداخت یارانه‌ها بچشند» عمل کرده و با محاسبات غیر واقعی اطلاعات افراد و اشتباه در محاسبه، نه عدالت را توانسته‌اند اجرا کنند و نه کام مردم را شیرین.

لذا ضروریست دستور فرمایید تا زمانیکه خروجی اطلاعات خانوارها از سامانه‌های مذکور با خطا و اشتباه صادر می‌شود یارانه نقدی برای همه سرپرستان خانوارها واریز شود تا رفع تبعیض و نارضایتی‌ها گردد./ فارس

دیگر رسانه ها

کدخبر: 31079

  • ناشناس

    سلام مسیولین محترم اگه یک بازنشسته با حقوق چهار میلیون به یارانه نقدی احتیاج داره پس مایی که هیچ درآمدی جز یارانه نقدی نداریم چه پس تورو خدا به کالا برگ تبدیلش نکنید ما نابود میشیم

ارسال نظر