خبر دلگرم کننده برای «بازنشستگان » |جلسه اضطراری هشت ساعته بررسی حقوق بازنشستگان

رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر سراسر کشور گفت: به نتایج نشست برگزار شده فیمابین هیات رئیسه کانون عالی با نائب رئیس محترم مجلس شورای اسلامی امیدواریم.

رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر سراسر کشور گفت: به نتایج نشست برگزار شده فیمابین هیات رئیسه کانون عالی با نائب رئیس محترم مجلس شورای اسلامی امیدواریم.

علی اصغر بیات، رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر سراسر کشور از برگزاری جلسه اضطراری هیأت رئیسه کانون عالی با دکتر نیکزاد، نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در روز گذشته خبر داد و گفت: با توجه به تطویل موضوع تعیین تکلیف افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران سایر سطوح، نشست فوری با حضور دکتر نیکزاد برگزار کردیم.

بیات خاطرنشان کرد: محور اصلی این جلسه چند ساعته که از ۸ شب آغاز شد، تاکید بر نحوه افزایش حقوق بازنشستگان درچارچوب مصوبات شورای عالی کار، هیات امنا و هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی و همچنین نظرات تخصصی هیات تطبیق مقررات مجلس بود.

وی در ادامه افزود: کانون عالی پیش از این نیز جلسات متعددی با کمیسیون اجتماعی و برخی از نمایندگان مجلس برگزار کرده بود.

وی همچنین ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و تلاش‌های صورت پذیرفته توسط مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه در این جلسه نیز دکتر نیکزاد با نظر موافق و مساعد، همراهی کامل خود را در این زمینه اعلام کردند.

رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر سراسر کشور در خاتمه گفت: با هماهنگی‌های صورت پذیرفته مقرر شد نتایج و جمع بندی مذاکرات جلسه مذکور به استحضار دکتر قالیباف، رئیس محترم مجلس شورای اسلامی برسد تا انشاا... شاهد خبر‌های خوبی در روز‌های آینده باشیم.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 30603

  • ناشناس

    انشالله که نتایج خوبی برای بازنشستگان تامین اجتماعی داشته و همچنین باعث روسیاهی میرکاظمی ملعون سازمان برنامه و میرهاشم دیوث تامین اجتماعی بشود. الهی آمین

  • بی کس

    ده درصد تایید شده همه هم با این موضوع کنار اومدن همه اخباز کذب

  • ناشناس

    خبری تکراری وخسته کننده

  • بازنشسته

    خدا رو شکر

  • ناشناس

    ماه چهارم هم تمامه هنوزبایدمنتظرخبرهای خوشهال کننده باشیم.ایندفعه نوبت نیکزاده که باش مزاکره کردید.آقای بیات هرماه همینه یادته زاهدی.اسماعیلی.نصیری وزیرصمت همه راگفتی منتظرخبرخوش باشیم.ایشون هم همینطوره.

  • بازنشسته تامین اجتماعی

    انشالله که تورم موجود در جامعه مورد نظر سیاسیون قرار گرفته واعمال قانون شود که بازنشستگان تامین اجتماعی شرمنده زن و بچه های خود بیشتر از این نباشند

  • بازنشسته

    ایشاالله ایشالله ماشالله ماشالله ایشالله ایشالله ماشالله ماشالله ایشالله ایشالله ماشالله ماشالله

  • یللا

    قالیباف هنوز گرم سیسمونی خریدن است وقت جواب دادن به بدبختی بازنشستگان راندارد

  • ناشناس

    پس تکلیف روشن است یا آقای قالیباف با بازنشستگان است و ظرف همین یکی دو روز پاسخ مثبت به خواسته بحق و قانونی را می‌دهند یا که اهمیتی به بازنشستگان نمی‌دهد و این شعارهای تبلیغاتی انتخابات چهره واقعی ایشون رو نشون خواهد داد و آنوقت از جناب بیات توقع هست فراخوان عمومی بدهند تا پیشکسوتان به همراه خانواده همانطوری که سی چهل سال با دل و جان از این نظام محافظت و در سنگرهای کار و تلاش جوانی خود را صرف کردند یکبار دیگر به صحنه خواهیم آمد و پاسخ بی محلی ها را خواهیم داد

ارسال نظر