درباره باند «عباس‌آباد» بیشتر بدانید

برخی اعتقاد دارند این باند قوی و قدرتمند با واردات خودروهای ارزان‌قیمت هم مخالفند و بخشی از فشار به وزیر صمت برای استیضاح و استعفا از سوی این باند است.

درباره باند «عباس‌آباد» بیشتر بدانید

روزنامه اعتماد نوشت: این روزها «باند عباس‌آباد» احتمالا زیاد به گوش‌تان خورده؛ باندی متمرکز در تهران که عمده خرید حواله‌ها از سمت این گروه ثبت می‌شود. گروه قدرتمندی که با بهره‌گیری از شبکه، سایت و کانال‌های متعددی که در اختیار دارد، تبلیغات گسترده‌ای را در فضای مجازی راهبری می‌کند. 

هرچند وزارت صمت به دلیل ناکارآمدی خودروسازان در سیستم‌های فروش خودرو، کنترل قرعه‌کشی‌ها را در دست گرفت تا خودروها به دست مشتری‌های حقیقی برسند، اما در کمتر از یک هفته شاهد هزاران آگهی در بستر فضای مجازی بودیم که عمدتا متعلق به دو شرکت سایپا و ایران‌خودرو بودند.

 اما دلالی پشت این بازار پررونق جدید فقط یک خرید و فروش ساده نیست، ماجرا سازمان‌یافته‌تر از این حرف‌ها است؛ چراکه مشتری‌های این بازار خریداران معمولی نیستند، بلکه بنگاه‌داران اصلی‌ترین بازیگران این ماجرا به شمار می‌روند. به‌طوری‌که فروش بخش اعظمی از این حواله‌ها توسط همین بنگاه‌ها انجام شده و این به‌طور آشکار نشان می‌دهد، علاوه بر آنکه خودرو به دست خریدار اصلی نرسیده بلکه باند عباس‌آباد را قوی‌تر از قبل و سیستم شبکه‌ای این گروه را هم تقویت کرده. 

حتی برخی اعتقاد دارند این باند قوی و قدرتمند با واردات خودروهای ارزان‌قیمت هم مخالفند و بخشی از فشار به وزیر صمت برای استیضاح و استعفا از سوی این باند است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 30580

ارسال نظر