تیبا بالا رفت؛ پراید سقوط کرد / آخرین قیمت دنا، پژو، رانا و سمند

در حالی که در ۲۴ ساعت گذشته ریزش قیمت‌ها در بین خودروهای پراید، دنا و پژو ادامه داشته است، خودروهای تیبا افزایش قیمت‌ها را تجربه کردند.

تیبا بالا رفت؛ پراید سقوط کرد  / آخرین قیمت دنا، پژو، رانا و سمند

در حالی که در ۲۴ ساعت گذشته ریزش قیمت‌ها در بین خودروهای پراید، دنا و پژو ادامه داشته است، خودروهای تیبا افزایش قیمت‌ها را تجربه کردند.

 بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از آن است که از شدت ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو در ۲۴ ساعت گذشته کاسته شده است اما خودروهای پراید کماکان در حال ارزان شدن هستند به طوری که پراید ۱۵۱ مدل ۱۴۰۰ از ۱۷۷ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۷۶ میلیون تومان رسیده است.

این کاهش قیمت‌ها در بین خودروهای دنا نیز ادامه داشته است به طوری که دنا پلاس دنده‌ای ساده مدل ۱۳۹۹ از ۴۲۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۱۸ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز از ۴۳۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۲۷ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز از ۴۵۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۴۸ میلیون تومان رسیده است.

در بین خودروهای پژو نیز ۲۰۷ دنده‌ای امروز ارزان شده است به طوری که مدل ۱۴۰۰ این خودرو از ۳۹۶ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۹۵ میلیون تومان رسیده است.

در میان این کاهش قیمت‌ها اما روند قیمت‌ها در بین خودروهای تیبا صعودی شده است به طوری که تیبا صندوقدار مدل ۱۳۹۹ از ۱۸۱ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۸۲ میلیون تومان رسیده است و تیبا ۲ مدل ۱۳۹۹ نیز از ۱۸۹ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۹۰ میلیون تومان رسیده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

خودرو

دیگر رسانه ها

کدخبر: 30534

ارسال نظر