خبر مهم از افزایش مستمری مددجویان

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: مستمری مددجویان کمیته امداد ۲۰ درصد و متناسب با شرایط تورم افزایش یافته است.

خبر مهم از افزایش مستمری مددجویان

علی اکبر بسطامی در حاشیه همایش حمایت حقوقی عدالت محور، کرامت مدار توانمندساز در جمع خبرنگاران گفت: یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم و مجلس یازدهم براساس منویات مقام معظم رهبری توجه به قشر محروم و نیازمند کشور است و در این زمینه گام‌هایی هم برداشته شده است. به عنوان مثال در همین ارتباط با تلاش‌های صورت گرفته در مجلس شورای اسلامی و با همکاری دولت سیزدهم مستمری مددجویان ۲۰ درصد و متناسب با شرایط تورم افزایش یافته است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به دیگر اقدامات انجام شده اشاره و تصریح کرد: همچنین دولت و مجلس نیز اقداماتی را در حوزه احداث مسکن محرومان درنظر گرفته اند به طوری که سال گذشته احداث ۵ هزار مسکن در بودجه و امسال نیز همین میزان ساخت مسکن در بودجه ۱۴۰۱ درنظرگرفته شده است.

بسطامی با اشاره به اینکه در پرداخت یارانه‌ها باید توجه ویژه ای به دهک‌های پایین جامعه صورت بگیرد، گفت: متأسفانه مشکلاتی که در دولتهای گذشته در بحث یارانه‌ها بوجود آمده چالش‌هایی را ایجاد کرده است. ضمن اینکه ما باید در فرایند پرداخت یارانه‌ها حمایت ویژه ای را به دهک‌های پایین جامعه داشته باشیم. البته امیدواریم دولت با توزیع حامل‌های انرژی جسارت بیشتری را داشته باشد و در واقع شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که اثرات آن بر سر سفره نیازمندان دیده شود.

نماینده مردم ایلام در مجلس به حاشیه نشینی هم اشاره‌ای کرد و افزود: متأسفانه در حال حاضر شرایط به گونه‌ای رقم خورده است که هموطنانان با مشکلات اقتصادی روبرو هستند و باید در این زمینه توجه بیشتری به رفع مشکل آنها صورت بگیرد./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 30428

  • ناشناس

    پس قضیه ی دوبرابری مستمری
    چه بوده که اعلام شده ولی اعمال
    نشده.
    ۴۲۰تومن خیلی خیلی قیمت یک حلب روغن
    مستمری مددجوست

ارسال نظر