گوشی‌های سامسونگ ارزان‌ می‌شوند

سامسونگ برای محکم کردن جایگاه خود در بازار گوشی‌های تاشو، تصمیم دارد تا دو سال آینده قیمت این محصولات را کاهش دهد.

گوشی‌های سامسونگ ارزان‌ می‌شوند

سامسونگ تمام تلاش خود را می‌کند تا نفوذ گوشی‌های تاشو خود را در میان کاربران معمولی گوشی‌های هوشمند افزایش دهد و علاوه بر افزایش فروش دستگاه‌های خود، بازار گوشی‌های تاشو را تصاحب کند.

بر اساس گزارش slashgear، این شرکت تلاش می‌کند ویژگی‌های سری گلکسی زد فولد را مطلوب‌تر جلوه دهد، با این حال گوشی‌های تاشو تا زمانی که اکثر مصرف‌کنندگان توانایی خرید آن‌ها را نداشته باشند، نمی‌توانند به طور گسترده مورد استفاده قرار بگیرند.

مشکلاتی مانند نداشتن مقاوت نیز از دیگر دلایلی است که این گوشی‌ها را به گزینه قابل توجهی برای خریداران تبدیل نمی‌کند. سامسونگ اقداماتی را برای ساخت گوشی‌های تاشو انجام می‌دهد که می‌تواند قیمت این محصولات را به نصف قیمت گلکسی Z فعلی برساند. این هدفی است که سامسونگ آن را برای تحقق یافتن تا دو سال آینده در نظر گرفته است.

این شرکت کره‌ای تقریبا یک دهه است که روی نمایشگر‌ها و دستگاه‌های تاشو کار می‌کند و روی این فناوری سرمایه گذاری کرده است. با این حال، تنها در صورتی تلفن‌های تاشو رایج‌تر می‌شوند که مقرون به صرفه و برای عموم قابل دسترسی باشد.

سامسونگ در بازسازی طرح برندینگ گوشی‌های هوشمند خود، حرف A را برای گوشی‌های میان‌رده و حرف M را برای دستگاه‌های سطح پایه خود انتخاب کرد. سری گلکسی A، به خصوص در طراحی معمولاً شباهت‌هایی به گوشی‌های پرچمدار گلکسی S دارد، اما اغلب در اجزای سخت افزاری آن مانند پردازنده، حافظه و دوربین از تجهیزات معمولی استفاده می‌کندبه گفته یک منبع داخلی از شرکت سامسونگ، این تولیدکننده گوشی هوشمند از همین تاکتیک استفاده خواهد کرد تا قیمت گوش‌های تاشو خود را به سطح مطلوب تری برساند.

این گزارش نمی‌گوید کدام ویژگی‌ها برای رسیدن به قیمت پایین‌تر، حذف یا کاهش می‌یابند، اما در هر صورت سامسونگ نمی‌تواند از موادی که دوام و مقاومت گوشی‌های تاشو را تضمین می‌کند صرف نظر کند. زیرا آسیب دیدگی به این گوشی‌ها باعث کاهش اعتماد به این محصولات می‌شود.

جدول زمانی سامسونگ برای محکم شدن جای پایش در بازار گوشی‌های تاشو ممکن است تحت تاثیر برنامه‌های اپل برای تولید گوشی‌های تاشو نیز باشد. زیرا این شرکت کره‌ای به احتمال زیاد می‌خواهد قبل از عرضه اولین آیفون یا آی پد تاشو، برند خود را در بازار به خوبی تثبیت کند./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 29626

ارسال نظر