تسهیلات ۱۲ میلیونی و سفرهای زیارتی رایگان بازنشستگان تامین اجتماعی

تسهیلات ۱۲ میلیونی و سفرهای زیارتی رایگان به بازنشستگان تامین اجتماعی اختصاص می‌یابد.

تسهیلات ۱۲ میلیونی و سفرهای زیارتی رایگان بازنشستگان تامین اجتماعی

بازنشستگان تأمین اجتماعی می‌توانند رایگان به مشهد مقدس سفر کنند.

ثبت نام بازنشستگان تامین اجتماعی برای سفر رایگان به مشهد آغاز شد و متقاضیان واجد شرایط می توانند با مراجعه به سایت مذکور نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

طی خبرهای جدید درباره بازنشستگان تأمین اجتماعی و ایجاد تسهیلات جدید از تیر ماه ۱۴۰۱، قرار است تسهیلات ۱۲ میلیونی و سفرهای زیارتی رایگان به بازنشستگان تامین اجتماعی اختصاص می‌یابد می‌توانند بدون هزینه به مشهدمقدس سفر کنند.

البته اولویت با متقاضیانی است که تاکنون از این تسهیلات رایگان استفاده نکرده اند. متقایان با مراجعه به کانون‌ های بازنشستگان تأمین اجتماعی برای ثبت نام اقدام کنند

همچنین تسهیلات ۱۲ میلیونی و سفرهای زیارتی رایگان به بازنشستگان تامین اجتماعی اختصاص می‌یابد.

مدیر عامل تامین اجتماعی از اختصاص و ثبت نام تسهیلات وام ۱۲ میلیونی به بازنشستگان خبر داد.

موسوی گفت تا پایان سال این وام به ۴۰۰ هزار نفر اختصاص می یابد.

وی گفت همچنین سفرهای زیارتی رایگان بازنشستگان تامین اجتماعی اختصاص می‌یابد.ناگفته نماند که این طرح از سال ۹۸ تا کنون اجرایی شده و حالا در سال ۱۴۰۱ با امکانات رفاهی بیشتر به اجرا در می آید.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی در سال ۹۸ از برنامه‌های این سازمان برای تسهیلات سفر به بازنشستگان تأمین اجتماعی خبر د‌‌‌‌‌‌اد‌‌‌‌‌‌ و گفت: یکی از طرح‌هایی که برای جامعه بازنشستگی د‌‌‌‌‌‌ر نظر گرفته شد‌‌‌‌‌‌ه، طرح کرامت رضوی است که با اعتباراتی که از ابتد‌‌‌‌‌‌ای سال پیش‌بینی می‌شود‌‌‌‌‌‌، سالی ۳۰ هزار نفر رایگان با خانواد‌‌‌‌‌‌ه شان سفری سه روزه به مشهد‌‌‌‌‌‌ خواهند‌‌‌‌‌‌ د‌‌‌‌‌‌اشت. این سفر، هم شامل زیارت و هم شامل د‌‌‌‌‌‌وره‌های آموزشی و فرهنگی خواهد‌‌‌‌‌‌ بود‌‌‌‌‌‌ که د‌‌‌‌‌‌ر واقع از مجموعه «هگتا» (هلد‌‌‌‌‌‌ینگ گرد‌‌‌‌‌‌شگری سازمان تأمین اجتماعی) و قطارهای رجا که از زیرمجموعه‌های این هلد‌‌‌‌‌‌ینگ است، استفاد‌‌‌‌‌‌ه می‌کنیم و برنامه‌ریزی کرد‌‌‌‌‌‌ه‌ایم د‌‌‌‌‌‌ر سال‌های آیند‌‌‌‌‌‌ه از امکانات هتلینگ آن‌ها نیز بهره ببریم.

 

مدیر عامل تامین اجتماعی از اختصاص و ثبت نام تسهیلات وام ۱۲ میلیونی به بازنشستگان خبر داد.

موسوی گفت تا پایان سال این وام به ۴۰۰ هزار نفر اختصاص می یابد.وی گفت همچنین سفرهای زیارتی رایگان بازنشستگان تامین اجتماعی اختصاص می‌یابد.

.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 28654

  • مهدی

    امروز شنبه صبح اول وقت رفتم کانون بازنشستگان تبریز، ضمن فحاشی و بدو بیراه فراوان، اعلام کردند همه اش دروغ است، ما چند ایام قبل ثبت نام کردیم، قرعه کشی کردیم حالا اعلام میکنند. خود بنده در جریان ثبت نام سفر زیارتی مشهد مقدس نبودم، کی ثبت نام کردند و چگونه قرعه کشی کردند معلوم نیست. مگر لیست کسانیکه تاکنون چندمرحله استفاده کرده اند و کسانیکه تاکنون اصلا استفاده نکرده اند در رایانه های کانون موجود نیست که ثبت نام و قرعه کشی دروغین کرده و لیست درآورده اند. نیاز به ثبت نام نیست از روی لیست اعزام نشده ها به ترتیب زمان بازنشستگی اعلان نمایند، هرکسی موافق سفر نبود انصراف کتبی داده و نفرات بعدی جایگزین میشونند. راهکار ساده را کنار گذاشته اند و پیچیده میکنند و کار را سختر نشان میدهند.

  • ناشناس


    بازنشستگان حق خود را می خواهند.
    نه وام و سفر مشهد

ارسال نظر