قیمت برنج ایرانی چقدر شد؟

قیمت یک کیلو برنج نیم‌دانه ایرانی حداقل ۶۰ هزار است و گران‌ترین برنج ایرانی را کیلویی ۲۸۰ هزار می‌فروشند

قیمت برنج ایرانی چقدر شد؟

قیمت برنج ایرانی حداقل کیلویی ۶۰ هزار تومان است. برنج نیم‌دانه فجر آقامیر در بازار با این قیمت فروخته می‌شود و برای خرید برنج نیم‌دانه هاشمی و برنج تنطیم‌بازاری شیرودی باید کیلویی ۶۵ هزار تومان پرداخت کرد. درحالی که طی روز‌های گذشته خبر‌هایی درباره افزایش قیمت برنج ایرانی به کیلویی ۱۸۰ هزار تومان منتشر شده، بررسی‌ها نشان می‌دهد قیمت گران‌ترین برنج ایرانی به کیلویی ۲۸۰ هزار تومان رسیده و با قیمت یک کیلو گوشت راسته مغز گوسفندی برابری می‌کند.

قیمت برنج ایرانی در خبر‌ها به کیلویی ۱۸۰ هزار تومان رسیده، اما بررسی‌ها نشان می‌دهد در بازار برخی برنج‌ها را کیلویی ۲۸۰ هزار تومان می‌فروشند. برنج صدری دودی در بسته‌های ۱۰ کیلویی دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. یعنی کیلویی ۲۸۰ هزار تومان که باعث می‌شود آن را یکی از گران‌ترین برنج‌های ایرانی موجود در بازار بدانیم. در فهرست گران‌ترین برنج‌های ایرانی، برنج درجه یک هاشمی به‌چشم می‌خورد. قیمت برنج هاشمی درجه یک گیلان در بسته‌های ۱۰ کیلویی یک میلیون و ۷۴۰ هزار تومان است که ارزش این برنج را باید کیلویی ۱۷۴ هزار تومان درنظر بگیریم. برنج کشت دوم هاشمی که با اسم مهمان‌نواز در بسته‌های ۱۰ کیلویی فروخته می‌شود، یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان، یعنی هر کیلو ۱۳۵ هزار تومان ارزش دارد. برنج صدری مهمان‌نواز نیز در این بسته‌ها یک میلیون و ۲۸۲ هزار تومان به‌فروش می‌رسد و ارزش هر کیلو از آن را باید ۱۲۸ هزار و ۲۰۰ تومان درنظر بگیریم. قیمت برنج دودی سنتی آقاجانیان در بسته‌های ۱۰ کیلویی به یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسیده است. قیمت برنج هاشمی معطر گیلان نیز به‌ازای هر کیلو بیشتر از ۱۰۰ هزار تومان است و بسته‌های ۱۰ کیلویی این برنج را فروشگاه‌ها یک میلیون و ۳۵ هزار تومان می‌فروشند.

قیمت برنج ایرانی دست‌کم کیلویی ۶۰ هزار تومان است. بسته پنج کیلویی برنج لاشه فجر آقامیر تقریبا ۳۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود و ارزش یک کیلو از این برنج نیم‌دانه را باید معادل ۶۰ هزار تومان درنظر بگیریم. یک کیلو برنج نیم‌دانه هاشمی عطری گیلان را کیلویی ۶۵ هزار تومان می‌فروشند. قیمت برنج تنظیم بازاری شیرودی هم کیلویی ۶۵ هزار تومان است. برنج عنبربو ممتاز معطر طایفه با قیمت هر کیلو ۸۷ هزار و ۵۰۰ تومان یکی دیگر از ارزان‌ترین برنج‌های ایرانی موجود در بازار به‌شمار می‌رود. بابت خرید یک کیلو برنج شکسته هاشمی عطری گیلان باید نزدیک ۹۰ هزار تومان پرداخت کرد.

قیمت برنج ایرانی درحالی کیلویی ۶۰ تا ۲۸۰ هزار تومان است که مدل‌های پرفروش معمولا بین ۱۰۰ تا ۱۳۰ هزار تومان قیمت دارند. برنج دم‌سیاه درجه یک آقاجانیان را در بسته‌های ۱۰ کیلویی یک میلیون و ۲۵۸ هزار تومان می‌فروشند که ارزش هر کیلو از آن را باید ۱۲۵ هزار و ۸۰۰ تومان بدانیم. قیمت برنج صدری هاشمی آقاجانیان کیلویی ۱۲۷ هزار تومان است، برنج هاشمی معطر گیلان را کیلویی ۱۰۴ هزار تومان می‌فروشند. برای خرید یک کیلو برنج ایرانی طارم هاشمی مژده باید ۱۱۵ هزار تومان پرداخت کرد و فروشنده‌ها بابت یک کیلو برنج هاشمی معطر گیلان کاویش ۱۱۶ هزار تومان دریافت می‌کنند.

قیمت برنج ایرانی در بازار

برنج صدری دودی۲۸۰ هزار تومان

برنج هاشمی درجه یک گیلان۱۷۴ هزار تومان

برنج کشت‌ دوم هاشمی مهمان‌نواز۱۳۵ هزار تومان

برنج دم‌سیاه درجه یک آقاجانیان۱۲۵ هزار و ۸۰۰ تومان

برنج صدری مهمان‌نواز۱۲۸ هزار و ۲۰۰ تومان

برنج صدری هاشمی آقاجانیان۱۲۷ هزار تومان

برنج هاشمی معطر گیلان کاویش۱۱۶ هزار تومان

برنج طارم هاشمی مژده۱۱۵ هزار تومان

برنج دودی سنتی آقاجانیان۱۱۰ هزار تومان

برنج هاشمی معطر گیلان۱۰۴ هزار تومان

برنج هاشمی معطر گیلان۱۰۳ هزار و ۵۰۰ تومان

برنج شکسته هاشمی عطری گیلان۹۰ هزار تومان

برنج عنبر بو ممتاز معطر طایفه۸۷ هزار و ۵۰۰ تومان

برنج نیم‌دانه هاشمی عطری گیلان۶۵ هزار تومان

برنج تنظیم بازاری شیرودی۶۵ هزار تومان

برنج نیم‌دانه فجر آقامیر۶۰ هزار تومان

 

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 27767

ارسال نظر