خبر مهم وزیر کشور درباره پرداخت یارانه | کالابرگ‌ آماده نیست

وزیر کشور: پرداخت یارانه‌ها تا زمان آماده‌شدن کالابرگ‌ الکترونیک ادامه خواهد داشت

خبر مهم وزیر کشور درباره  پرداخت یارانه | کالابرگ‌ آماده نیست

وزیر کشور گفت پرداخت یارانه‌ها تا زمان آماده‌شدن کالابرگ‌ الکترونیک ادامه خواهد داشت

احمد وحیدی در حاشیه جلسه بررسی مشکلات مربوط به تنظیم بازار:جلسه مفصلی با حضور وزرای کشاورزی، صمت، راه و دادگستری، معاونین آن‌ها و استاندار‌ها داشتیم و در مورد تنظیم بازار، قیمت‌گذاری و لزوم کنترل قیمت‌گذاری‌ها براساس سامانه تعریف شده در وزارت صمت بحث شد.

وی حذف ارز ترجیحی را برای توسعه اقتصادی کشور ضروری دانست و افزود: با هماهنگی همه دستگاه ها، این اقدام به شکل مناسبی انجام شد. همچنین با برنامه ریزی صحیح و به موقع، تبعات خاص امنیتی در فرایند اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها ایجاد نشد.

وزیر کشور افزود اقناع افکار عمومی نسبت به ضرورت اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها همچنان ضرورت دارد و باید هر چه بیشتر ابعاد این طرح بزرگ اصلاح اقتصادی، روشن و تبیین شود.

دکتر وحیدی با اشاره به تاکید رئیس جمهوری کشور برای کنترل قیمت ها و تامین اقلام مورد نیاز مردم از استانداران سراسر کشور خواست با نظارت دقیق میدانی، مدیریت لازم را در کنترل قیمت ها داشته باشند.

وی با تاکید بر کنترل قیمت کالا ها و اجاره بها خاطرنشان کرد: نباید خارج از عرف که ۲۵ درصد در کلان شهر و ۲۰ درصد در سایر شهرها است، اجاره بها افزایش یابد.

وزیر کشور نظارت مردمی برای کنترل دقیق بازار را ضروری دانست و تصریح کرد: همه دفتر املاک موظف هستند بر این اساس عمل کنند و با متخلفان برخورد می شود.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 26966

ارسال نظر