پیگیری هیات تطبیق برای اصلاح مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان | مشکل حقوق بازنشستگان فردا حل می‌شود؟

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی از هیات تطبیق مقررات برای پیگیری افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تقدیر کرد.

پیگیری هیات تطبیق برای اصلاح مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان | مشکل حقوق بازنشستگان فردا حل می‌شود؟

سیدکاظم دلخوش در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۹ خرداد) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار داشت: آئین نامه اجرایی رتبه بندی معلمان در حال تدوین است که از مجلس می‌خواهیم برای نظارت بر روند اجرای آن یک نفر را به عنوان مأمور جهت نظارت بر این مساله معرفی کند.

وی با تقدیر از هیات تطبیق مقررات برای پیگیری افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی، گفت: این هیئت اخیراً جلسه‌ای در این باره برگزار کرد و فردا هم جلسه‌ای دارد که امیدواریم شاهد حل مشکل حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی باشیم.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طرح ساماندهی نیروهای قراردادی و شرکتی در دستور کار کمیسیون اجتماعی مجلس است. لازم است به سرعت این طرح در کمیسیون اجتماعی مجلس تعیین تکلیف شود و به سرانجام برسد.

دلخوش اظهار داشت: قرار بود آئین نامه بودجه ۱۴۰۱ در یک ماه نوشته شود اما هنوز روی میز مانده است. همچنین هنوز سهم قیر برخی از روستاییان داده نشده که باید رئیس جمهور دستور آن را صادر کند.

وی درباره وضعیت تراکنش‌های بانکی گفت: در حال حاضر می‌بینیم افرادی که دارای دستگاه پوز هستند بیش از حد مالیات می‌پردازند که باید این موضوع هم مورد توجه قرار گیرد./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 26635

  • ناشناس

    مصوبه دولت غیر قانونی است و باید باطل بشه

ارسال نظر