مسدودشدن ۱۹ کانال تلگرامی و پیج اینستاگرامی بازار فردایی ارز

سردار اشتری گفت: پلیس از تاریخ ۱۱ خرداد طرح ویژه‌ای را در خصوص معامله ارز فردایی اجرا کرده که در این مدت منجر به شناسایی و مسدود شدن ۱۹ کانال شده است.

مسدودشدن ۱۹ کانال تلگرامی و پیج اینستاگرامی بازار فردایی ارز

فرمانده انتظامی کل کشور  گفت: پلیس از تاریخ ۱۱ خرداد طرح ویژه‌ای را در خصوص معامله ارز فردایی اجرا کرده که در این مدت منجر به شناسایی و مسدود شدن ۱۹ کانال شده است.

به گزارش عرشه آنلاین سردار حسین اشتری گفت: در خصوص معاملات ارزی فردایی افرادی هستند که سودجویی می‌کنند و در این اوضاع و احوال اقتصادی به دنبال منافع شخصی خودشان هستند.

 برخی سودجویان و معامله‌گران ارز با راه انداختن صفحات و کانال‌هایی در فضای مجازی قیمت ارز فردا را اعلام می‌کردند و باعث ایجاد آشفتگی در بازار ارز می‌شدند.

او گفت: از نظر قانون و بر اساس مصوبات اخیر سران قوا معاملات فردایی سکه و طلا ممنوع اعلام و به پلیس اجازه برخورد با متخلفان در این حوزه داده شد.

فرمانده انتظامی کل کشور می گوید: معاملات فردایی یک حرکت غیرقانونی است و همه دستگاه‌های مسئول باید افرادی را که در این زمینه فعالیت دارند، شناسایی کنند ؛ پلیس با اشرافی که داشته اقدامات بسیار خوبی را در این زمینه انجام داده است.

به گفته  سردار اشتری   افرادی که در زمینه ارز فردایی فعالیت می‌کردند توسط پلیس شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضایی دستگیر و تحویل مسئولان قضایی شدند و مقادیر زیادی هم اسناد و مدارک و محتویات پرونده در اختیار ما است که با هماهنگی دستگاه قضایی رسیدگی لازم به این موضوع خواهد شد.

او می گوید: پلیس طی ماه‌های گذشته در امر مقابله با مخلان اقتصادی گام های خوبی را برداشته و کشفیات قابل ملاحضه ای را داشته‌ایم و این امر در موضوع آرامش بخشی به مجموعه اقتصادی کشور تاثیر گذار بوده است.

فرمانده انتظامی کل کشور گفت: ۶۵ متهم اصلی در زمینه معاملات فردایی شناسایی و دستگیر و حدود ۲ میلیون و ۳۰ هزار قطعه ارز غیرقانونی نیز کشف شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 26005

ارسال نظر