خبر مهم برای متقاضیان مسکن ارزان دولت | زمان ثبت‌نام جدید مسکن ملی مشخص شد

معاونت مسکن و ساختمان از احتمال بازگشایی سامانه ثبت‌نام طرح نهضت ملی مسکن پس از اتمام پالایش متقاضیان در خرداد خبر داد.

خبر مهم برای متقاضیان مسکن ارزان دولت | زمان ثبت‌نام جدید مسکن ملی مشخص شد

سامانه طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir که برای کل نیمه دوم سال ۱۴۰۰ برای نام‌نویسی از متقاضیان باز بوده و تمامی متقاضیان فرصت یافتند تا در این سامانه ثبت‌نام کنند، اعلام کرده که چنانچه در آینده متقاضیان جدیدی برای ثبت‌نام در طرح نهضت ملی مسکن باشند، درخصوص بازگشایی سامانه تصمیم گیری خواهد شد.

طبق آمار در طرح نهضت ملی مسکن که از ۲۸ مهرسال ۱۴۰۰ و یک ماه بعد از ابلاغ قانون جهش تولید مسکن بازگشایی شد و تا ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ روند ثبت‌نام ادامه یافت ۵ میلیون و ۴۹۰ هزار و ۱۶۶ نفر نام‌نویسی کردند و از این تعداد ۳ میلیون و ۳۶۰ هزار و ۱۵۳ نفر حائز شرایط اولیه (فرم ج سبز، نداشتن سابقه مالکیت و عدم استفاده از تسهیلات دولتی) شدند.

تهران بیشترین آمار ثبت‌نام کنندگان و شرق سمنان کمترین میزان ثبت‌نام کنندگان را به خود اختصاص داده است.

 از ابتدای سال تا پایان خرداد همزمان پالایش متقاضیان ثبت‌نام شده تعیین شده و ادارات کل راه و شهرسازی باید نتایج ثبت‌نامی‌های طرح نهضت ملی مسکن را به ستاد وزارتخانه اعلام کنند. پایان خرداد زمان اتمام پالایش‌هاست و نتایج به اطلاع ثبت‌نام شدگان و حائزان شرایط خواهد رسید.

پیش از این مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در برنامه میز اقتصاد اعلام کرده بود که ثبت نام مجدد نهضت ملی مسکن در  سال آینده  آغاز خواهد شد./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 25837

ارسال نظر