آخرین اخبار و جزئیات از واردات خودرو

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: واردات خودرو را با جدیت دنبال خواهیم کرد.

آخرین اخبار و جزئیات از واردات خودرو

محمد جواد حاجی حسینی امروز شنبه در دیدار با استاندار لرستان اظهار داشت: دغدغه وزارت صمت پیگیری و به نتیجه رساندن طرح‌های نیمه تمام در استان‌ها است و این موضوع از مطالبات جدی رئیس محترم جمهور است.

وی گفت: در دوران تصدی «فاطمی امین» وزیر صمت، اتفاقات خوبی رخ داده و یکی از مهم‌ترین مسائل برطرف کردن مشکلات و اجرای ٩ پروژه تحولی در حوزه خودرو است و نسبت به کیفیت تولیدات خودرو دغدغه‌مند هستیم.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: واردات خودرو را با جدیت دنبال خواهیم کرد و خودروسازان داخلی هم باید نسبت به ارتقای سطح کیفیت و متناسب سازی قیمت‌ها تلاش کنند.

حاج حسینی با اشاره به طرح مردمی سازی یارانه‌ها بیان کرد: اقدام رئیس جمهور در این راستا مثبت ارزیابی می‌شود و از خروج سرمایه‌های ملت ایران به کشورهای همسایه جلوگیری شده و ساماندهی اقتصاد کشور را به دنبال دارد.

وی گفت: ۱۰۶ طرح تحولی توسط وزارت صمت در بخش‌های مختلف صنعتی، معدنی و تجاری در دست اجرا است و در ۴۸۰ شهرستان طرح آمایش تعریف و تنظیم و برای نظرخواهی از ارکان مدیریتی به استان‌ها ابلاغ شده است.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: لازمه ایجاد پیشرفت در کشور ایجاد تحول در بخش‌های مختلف است که وزارت صنعت، معدن و تجارت ایجاد تحول در قالب طرح‌های تحولی را در دستور کار دارد.

حلج حسینی ادامه داد: لازمه اجرای طرح‌های تحولی در گرو افزایش مشارکت و هم افزایی است و در سال جاری افزایش همکاری و تعامل بین بخشی و تعامل با سایر بخش‌ها ضروری است.

وی بیان کرد: فعال کردن بخش معدن و ایجاد ارزش افزوده برای این حوزه با توجه به موضوع فرآوری و احیای واحدهای نیمه فعال و راکد و همچنین توجه به فعالیت دوباره واحدهای تولیدی راکد به ویژه در استان لرستان باید به صورت جدی دنبال شود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صنعت، معدن و تجارت، با قدردانی از همراهی و دغدغه مندی تیم مدیریتی و نمایندگان استان لرستان در خصوص مسائل و مشکلات بخش‌های صنعتی، معدنی و تجاری از پیگیری چندین مسئله ویژه مربوط به واحدهای تولیدی نقاط مختلف استان با هماهنگی نماینده ولی فقیه، استاندار، نمایندگان مجلس و سایر مسئولان استانی در سطح وزارت صمت خبر داد./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 25202

ارسال نظر