مهلت ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن تمدید شد

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: در پی افزایش تقاضای تمدید مهلت ثبت‌نام در سامانه نهضت ملی مسکن، مهلت نام‌نویسی در این طرح تمدید شد.

مهلت ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن تمدید شد

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: در پی افزایش تقاضای تمدید مهلت ثبت‌نام در سامانه نهضت ملی مسکن ، مهلت نام‌نویسی در این طرح تمدید شد.

محمود محمودزاده افزود: با توجه به آنکه فقط ۴ روز تا پایان مهلت ثبت نام در طرح بزرگ  نهضت ملی مسکن دولت باقی مانده، نام‌نویسی در این طرح تا ۱۵ آذر تمدید شد.

وی ی با بیان اینکه اگر تمایلی در این بخش برای ثبت نام متقاضیان وجود داشته باشد، حتما مهلت ثبت نام را تمدید خواهیم کرد، گفت: در حال حاضر استقبال خوب از  نهضت ملی مسکن بوده و با توجه به آنکه همچنان بر تعداد شهرها افزوده می‌شود و پالایش متقاضیان همزمان انجام می‌شود، بنابراین مشکلی از لحاظ تمدید ثبت نام وجود ندارد.


بیشتر بخوانید : مردان مجرد همانند زنان مجاز به ثبت نام در سامانه ملی مسکن شدند + جزئیات


 

سامانه ثبت نام طرح جهش مسکن ملی

بنابراین گزارش، از روز ۲۸ مهرماه به مدت یک ماه ثبت‌نام اجرای قانون جهش تولید مسکن در سامانه ثبت نام طرح جهش مسکن ملی  به نشانی saman.mrud.ir در ۳۱ استان و شهرهایی که زمین برای آنها تامین شده، آغاز شده است. متقاضیان پس از ورود بر روی گزینه «ثبت نام نهضت ملی مسکن» کلیک کنند. عدم استفاده از تسهیلات یارانه‌ای دولتی در بخش مسکن و سبز بودن فرم «ج»، فقدان مالکیت خصوصی، متاهل یا سرپرست خانوار بودن و سابقه حداقل پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا چهار شرط اصلی خواهد بود. درخصوص شرط تاهل، پنج گروه شامل خانم‌های بالای ۳۵ سال، افراد دارای معلولیت بالای ۲۰ سال، نخبگان علمی، مردان مجرد بالای ۴۵ سال و بیماران خاص، می‌توانند ثبت نام کنند. درباره نداشتن مالکیت نیز برخی گروه‌های درآمدی در بعضی مناطق بر اساس تشخیص وزارت راه و شهرسازی از این شرط معاف هستند.

بیشتر بخوانید سئوالات متداول متقاضیان مسکن

جزئیات ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن


اینجا کلیک کنید : سامانه ملی مسکن و ورود به سامانه طرح اقدام ملی مسکن


 

 

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 2513

ارسال نظر