روی این ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری نکنید

کمیسیون SEC می‌خواهد تعیین کند که آیا توکن محبوب‌ترین و بزرگترین صرافی ارز دیجیتال در جهان، یک اوراق بهادار ثبت‌نشده است یا خیر.

روی این ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری نکنید

به گزارش بلومبرگ، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، تحقیقاتی را در مورد بایننس کوین (BNB)، رمزارز اختصاصی اکوسیستم بایننس، آغاز کرده است. طی این تحقیقات، کمیسیون SEC می‌خواهد تعیین کند که آیا توکن محبوب‌ترین و بزرگترین صرافی ارز دیجیتال در جهان، یک اوراق بهادار ثبت‌نشده است یا خیر.

طبق گزارش‌ها، تحقیقات SEC هنوز به نتیجه‌ای نرسیده و این کمیسیون ممکن است در نهایت اقدام قانونی‌ای علیه این صرافی انجام ندهد.

صرافی بایننس عرضه اولیه کوین (ICO) خود را در جولای سال ۲۰۱۷ برگزار کرد و طی آن، موفق به جمع‌آوری ۱۵ میلیون دلار سرمایه شد. بایننس کوین در سال ۲۰۲۱ رشد چشمگیری را تجربه کرد و همچنان پنجمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار است.

به دنبال انتشار این خبر، قیمت BNB بیش از ۸ درصد نسبت به روز گذشته کاهش یافته و در حال حاضر، در محدوده ۲۸۲ دلار معامله می‌شود.

در دسامبر سال ۲۰۲۰، کمیسیون SEC ریپل را به دلیل فروش غیرقانونی XRP به عنوان یک اوراق بهادار ثبت‌نشده، به دادگاه کشاند. انتظار می‌رود که حل و فصل این پرونده، پیامدهای قابل‌توجهی برای کل صنعت کریپتو داشته باشد./ رمز ارز نیوز

دیگر رسانه ها

کدخبر: 24726

ارسال نظر