پژوپارس ۴۴۳ میلیون تومان شد/ پیش‌بینی جالب یک کارشناس: ریزش قیمت خودرو در راه است

پژوپارس ۴۴۳ میلیون تومان شد/ پیش‌بینی جالب یک کارشناس: ریزش قیمت خودرو در راه است

تجارت‌نیوز نوشت: نوسان قیمت خودرو دوباره از سر گزفته شد. خبر ابلاغ شدن قانون واردات خودرو به دولت، بازار را بیش از قبل در رکورد می‌برد.

قیمت خودرو صفر داخلی در روز ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.

قیمت خودرو صفر داخلی امروز ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ در بازار ایران به شرح زیر است:

پراید ۱۱۱ به قیمت ۲۰۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پراید ۱۳۱ نیز با قیمت ۱۷۵ میلیون تومان عرضه می‌شود.

دنا پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ دو میلیون تومان نسبت به روز گذشته کاهش قیمت داشت. این خودرو هم‌اکنون در قیمت ۵۰۶ میلیون تومان در بازار خودرو کشور موجود است. دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ نیز دو میلیون نسبت به روز گذشته افزایش قیمت داشت و به ۴۰۲ میلیون تومان رسید.

قیمت خودروهای پرطرفدار

تیبا هاچ‌بک پلاس هم‌اکنون با نرخ ۲۱۱ میلیون تومان معامله می‌شود.

پژو ۲۰۶ تیپ دو مدل ۱۴۰۱ نیز دو میلیون تومان نسبت به روز گذشته کاهش داشت. این خودرو به ۳۰۵ میلیون تومان رسید. ۲۰۶ تیپ پنج نیز سه میلیون تومان افزایش قیمت داشت و در بازار کشور به نرخ ۳۵۰ میلیون تومان رسیدد.

پژو پارس اتوماتیک نیز بر قله ۴۴۳ میلیون تومان ایستاد. تارا اتوماتیک امروز در بازار سه میلیون تومان نسبت به روز گذشته کاهش قیمت داشت و هم اکنون با نرخ ۵۸۷ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

عماد جعفری، کارشناس صنعت خودرو گفت: خبر ابلاغ شدن قانون واردات خودرو به دولت مانند سایر اخبار واردات، حرف‌هایی است که به صورت ضد و نقیض گفته می‌شود. اما این حرف‌ها بازار را بیش از قبل در رکورد می‌برد. به نظر می‌رسد در روزهای آینده شاهد افت قیمت‌ها هستیم. این اخبار شاید کاهش ثبت‌نام خودروهای داخلی را نیز در پی داشته باشد.

او توضیح داد: زمانی می‌توان به طور قطع در رابطه با قیمت‌ها صحبت کرد که تعرفه واردات خودرو مشخص شود. اما به طور کل اخبار منتشر شده از واردات مثبت است. تاثیری که که در بازار دارد، در کوتاه‌مدت تشدید رکود است

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 24651

ارسال نظر