خبر مهم از فروش الکترونیک و کارتی نان

استاندار گلستان گفت: طرح فروش هوشمند نان توسط کارتخوان‌های مخصوص از چهارشنبه در شهرستان‌های گرگان، علی‌آبادکتول و آزادشهر آغاز می‌شود.

خبر مهم از فروش الکترونیک و کارتی نان

علی محمد زنگانه در پنجمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان با تاکید بر اهمیت نظارت بر واحدهای نانوایی اظهار کرد: طرح فروش هوشمند نان توسط کارتخوان‌های مخصوص از چهارشنبه (۱۸ خردادماه) در شهرستان‌های گرگان، علی‌آبادکتول و آزادشهر آغاز می شود.

استاندار گلستان افزود: ظرف مدت دو هفته در تمام نانوایی های استان دستگاه پوز نصب خواهد شد تا نظارت بیشتری بر نحوه توزیع ارائه نان صورت گیرد.

زنگانه افزود: فرمانداران مکلف هستند در مدت یک هفته، در شهرستان‌های خود، ۱۰ درصد نانوایی‌ها را به عنوان نانوایی امین مشخص و معرفی کنند.

وی تصریح کرد: ما به دنبال افزایش سهمیه آرد استان هستیم و این سهمیه مازاد به واحدهای خبازی امینی که توسط فرمانداران مشخص خواهد شد، داده می‌شود.

استاندار گلستان ضمن تقدیر از تمام تلاش های صورت گرفته در مسیر تنظیم بازار تصریح کرد: تا دو هفته دیگر هوشمندسازی حمل آرد نیز صورت می گیرد.

وی با تاکید بر اینکه باید با همکاری فرمانداری ها و قرارگاه ۱۷ ربیع نظارت ها افزایش یابد، گفت: مجوز نانوایانی که تخلفات متعددی را مرتکب می شوند لغو خواهد شد و تلاش می‌کنیم این چرخه معیوب را اصلاح کنیم تا بدین وسیله تنبیهات به عنوان عاملی بازدارنده تبدیل شوند.

وی همچنین ضمن عذرخواهی از مردم بابت سختی ها و مشکلاتی که در دریافت نان با آن مواجه شده اند خاطرنشان کرد: امیدواریم با صبوری مردم فرایند معیوب آرد و نان اصلاح شود و شاهد کاهش مشکلات مردم شریف مان باشیم./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 24650

ارسال نظر