خبر مهم درباره صدور کارت سوخت

مدیر سامانه هوشمند سوخت گفت: تمامی کارت‌های هوشمند سوخت معوق مربوط به سال ۱۴۰۰ صادر و به پست ارسال شده است.

خبر مهم درباره صدور کارت سوخت

مسعود رضایی گفت: هم اکنون هیچ کارت سوخت معوقی مربوط به پارسال نداریم و همه معوقه‌ها تا اواسط اردیبهشت ماه امسال صادر و به پست تحویل شده و  درخواست‌های صدور کارت المثنی در حال حاضر مربوط به صدور کارت‌های سوخت یکماه تا یکماه و نیم گذشته است.

او گفت: افرادی که هنوز موفق به دریافت کارت سوخت درخواستی پارسال شان نشده اند، می‌توانند به سایت epolice.ir مراجعه یا به شماره ۰۹۶۲۷ تماس بگیرند تا با اطلاع از کد رهگیری مطلع بشوند که کارت سوختشان الان در چه مرحله‌ای است.

به گفته  مدیر سامانه هوشمند سوخت، بیشترین مشکلات مربوط به پست است به این ترتیب که یا مالک در منزل نبوده یا آدرس اشتباه بوده و کارت مرجوع شده است. بعد از پست بیشترین علل تاخیر کارت‌های سوخت پارسال خودرو‌های اسقاطی یا خودرو‌های فرسوده یا خودرو‌های توقیفی بوده است که به آن‌ها کارت تعلق نمی‌گیرد.

پیش از این مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی ایران گفته بود:  یکی از دلایل تاخیر صدور کارت سوخت المثنی، نداشتن اطلاعات کارت سوخت اشخاص و تراکنش‌ها پس از حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت بود؛ در بخش حمل و نقل عمومی چالشی نبود، اما در حوزه خودر‌های شخصی، موجودی سوخت کارت‌ها وجود نداشت تا بتوان آن را به کارت‌های جدید المثنی انتقال داد که این مشکل برطرف شده است./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 23611

ارسال نظر