خبر مهم از افزایش قیمت بنزین

شرکت پالایش و پخش فراورده‌های نفتی ایران برای چندمین بار در ماه های گذشته هر گونه اخبار مبتنی بر اصلاح قیمت سوخت را تکذیب کرد.

خبر مهم از افزایش قیمت بنزین

بعد از افزایش قیمت برخی از اقلام اساسی به دلیل حذف ارز ترجیحی شایعات متعددی از افزایش دیگر کالاها در فضای مجازی مطرح شد که یکی از این شایعات افزایش قیمت بنزین است.

پیش از آغاز سال جدید طرح جدید سهمیه بندی بنزین در مناطق آزاد کیش و قشم به اجرا درآمد که در این طرح سهمیه خودرو قطع و این سهمیه به هر فرد تعلق گرفت. اکنون که بیش از دو ماه از اجرای این طرح می‌گذرد و نتایج درخشانی نیز از این طرح بدست آمده است همواره برخی از غرض ورزان دنبال این هستند تا اجرای این طرح را مخل رفاه مردم معرفی کنند و هر از گاهی موضوع افزایش قیمت بنزین را مطرح کرده تا بتوانند جلوی ادامه اجرای آن را بگیرند. به همین دلیل قیمت‌های عجیب وغریب را در رسانه‌ها مطرح می‌کنند که هیچ کدام نیز واقعی نیست.

بارها این موضوع توسط مسئولان مربوطه تکذیب شده است. اما هربار نیز سناریوهای جدیدی برای افزایش قیمت بنزین مطرح می‌کنند.

مسئولان شرکت ملی پالایش وپخش فراورده‌های نفتی ایران این بار نیز این شایعات را رد کرده و گفته اند هیچ‌گونه تغییری در قیمت و میزان سهمیه سوخت در دستور کار قرار ندارد و ضروری است تا از دامن زدن به شایعات و هرگونه گمانه زنی ممانعت شود و هموطنان اخبار را از منابع موثق پیگیری کنند.

شرکت ملی پالایش وپخش اعلام کرده است در حال حاضر طرح و برنامه‌ای مبنی بر افزایش قیمت و یا کاهش سهمیه در دست اجرا نیست، لذا در صورت اتخاذ هرتصمیمی دراین خصوص، از سوی نهادهای مسئول در دولت مراتب اطلاع رسانی انجام خواهد شد./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 22953

ارسال نظر