ایران‎ خودرو و سایپا: هر هفته فروش فوری خواهیم داشت

ایران‎ خودرو و سایپا: از این پس هر هفته فروش فوری خواهیم داشت

حجم ویدیو: 1.71M | مدت زمان : 00:01:03
حجم ویدیو: 1.71M | مدت زمان : 00:01:03

مدیرعامل ایران خودرو از افزایش قیمت تا ۱۹ درصدی محصولات این شرکت خبر داد و مدیرعامل سایپا نیز افزایش ۱۶ درصدی قیمت خودروهای این شرکت را اعلام کرد. هر دو خودروساز نیز گفتند: از این پس هر هفته فروش فوری خواهیم داشت.

 فرشاد مقیمی با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری چهارشنبه شب شبکه دو سیما افزود: در محصولات گروه صنعتی ایران خودرو بر اساس فرمول شورای رقابت و تورم بخشی که در آن لحاظ می‌شد و بانک مرکزی درصد تورم بخشی را در گذشته نزدیک را اعلام کردند و بر اساس همان چارچوب وزارت صمت این موارد را به خودرو ساز‌ها اعلام کردند و ما بر همان اساس اقدام کردیم.

مقیمی گفت: در پژو پارس ۱۷/۴ دهم درصد رشد قیمت داشتیم که در این افزایش قیمت هیچگونه سودی لحاظ نشده است.

وی خاطر نشان کرد: افرادی که تا پایان سال ۱۳۹۹ ثبت نام کردند و سود مشارکت هم ندارند تورم اردیبهشت سال ۹۹ را برایشان لحاظ نکردیم و با قیمت پایین‌تر خودرو را دریافت می‌کنند بعنوان مثال قیمت مصرف کننده پژو پارس برای افرادی که دارای سود مشارکت هستند. ۱۶۴ میلیون تومان می‌باشد و افرادی که فاقد سود مشارکت هستند ۱۴۳ میلیون تومان دعوت نامه صادر شده است.

وی تصریح کرد: خودروی ۲۰۶ هم ۱۸/۱ دهم درصد افزایش به ۱۴۹/۵۰۰۰۰۰ تومان رسیده و برای افرادی که تا پایان سال ۹۹ ثبت نام کردند و سود مشارکت نداشتند این مبلغ ۱۳۰ میلیون تومان محاسبه می‌شود و طبق دعوت نامه برایشان ارسال می‌شود.

افزایش قیمت در گروه سایپا به طور متوسط ۱۶ درصد است

مدیرعامل گروه سایپا گفت: در گروه سایپا به طور متوسط میزان افزایش قیمت؛ ۱۶ درصد بوده است.
سیدجواد سلیمانی افزود: تیبا ۲ از ۹۲ میلیون تومان به حدود ۱۰۶ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است و بر اساس برنامه ریزی‌ها تا پایان سال برای کلیه تعهدات که پیش فروش شده هیچ گونه افزایش قیمتی نخواهیم داشت.
این مرحله آخرین افزایش قیمتی بوده که در ارتباط با تعهداتمان تا پایان سال داشتیم.

سید جواد سلیمانی مدیرعامل گروه سایپا و فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو همچنین در گفت و گوی ویژه خبری گفتند: از این پس هر هفته فروش فوری خواهیم داشت.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 2232

ارسال نظر