سهمی که 19 میلیون درصد رشد کرد | روز عجیب بورس

نماد قاروم امروز بازگشایی شد و یک رکورد بی سابقه را ثبت کرد.

سهمی که 19 میلیون درصد رشد کرد | روز عجیب بورس

نماد قاروم امروز بازگشایی شد و یک رکورد بی سابقه را ثبت کرد.

به گزارش عرشه آنلاین، در معاملات روز یکشنبه اول خرداد،‌ نماد قاروم (شرکت قند ارومیه) بازگشایی شد و با رشد قیمتی ۱۹۳۱۷۵۰۰ درصدی مواجه شد. رشد نجومی قاروم در شرایطی رقم خورد که این نماد پس از ۲۲ ماه و در بازار پایه زرد فرابورس بازگشایی شد. ۲۲ ماه پیش،‌ در معاملات ۲۹ تیر ۱۳۹۹،‌ قیمت نماد قاروم ۲۶۶ تومان بود و امروز اول خرداد قیمت این سهم به ۱۹ هزار و ۹۷۶ تومان رسید.

سهام قند ارومیه

بیشترین ورود پول حقیقی

قاروم در معاملات یکشنبه بیشترین ورود پول حقیقی را داشت که ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی آن 35 میلیارد تومان بود. پس از قاروم، نمادهای مدیریت، افرا، حگهر، شبریز، حکشتی، ورنا، بترانس، فروسیل و شپنا بیشترین ورود پول حقیقی را داشتند.

امروز ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار برای چهارمین روز منفی شد و 212 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد.

رشد شاخص‌های بازار سهام

در معاملات روز یکشنبه، شاخص کل بورس پایتخت با رشد 2 هزار و 456 واحدی نسبت به روز شنبه به رقم یک میلیون و 582هزار و 143 واحد رسید. شاخص هم وزن بورس نیز با افزایش هزار و 333 واحدی در سطح 441 هزار و 510 واحدی ایستاد. همچنین شاخص کل فرابورس (آیفکس) 27 واحد بالا آمد و در سطح 21 هزار و 656 واحد قرار گرفت. 

منبع: اکو ایران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 22092

ارسال نظر