چه کسانی از دریافت سود سهام عدالت جا ماندند؟|فروشندگان سهام سود می‌گیرند؟

​روز گذشته واریز سود سهام عدالت برای آن دسته از سهامدارانی که از دریافت آن جا مانده بودند، آغاز شد. اما همچنان برخی از آنها می‌گویند، سودی برای‌شان واریز نشده است.

چه کسانی از دریافت سود سهام عدالت جا ماندند؟|فروشندگان سهام سود می‌گیرند؟

​روز گذشته واریز سود سهام عدالت برای آن دسته از سهامدارانی که از دریافت آن جا مانده بودند، آغاز شد. اما همچنان برخی از آنها می‌گویند، سودی برای‌شان واریز نشده است.

به گزارش عرشه آنلاین، سوالات زیادی در مور سود سهام عدالت مطرح شده است . سود سهام عدالت سوالات زیادی برای جاماندگان به وجود آمده است . جزئیات جدید از واریز سود سهام عدالت نیز منتشر شده است . در ادامه جزئیات واریزی سود سهام عدالت را می خوانید .

واریز سود سهام عدالت برای جاماندگان روز گذشته آغاز شد. البته همچنان برخی از دارندگان سهام عدالت می‌گویند سودی برای آنها واریز نشده است.

اسفند سال ۱۴۰۰ برای برخی از دارندگان سهام عدالت، سود سال ۹۹ واریز شد. اما برخی هم از دریافت این سود جا ماندند. این افراد به دلیل شماره شبای نامعتبر و حساب بانکی مسدود، راکد، مشترک (دو امضاء)، ارزی و بلندمدت، سود خود را دریافت نکردند.

روز جمعه ۳۰ اردیبهشت، آخرین فرصت برای اصلاح اطلاعات جاماندگان دریافت سود در سامانه سجام بود. حالا از روز گذشته واریز سود سهام عدالت برای جاماندگان آغاز شد و تا امروز ظهر ادامه دارد.

«سود سهام عدالت واریز نشد»

روز گذشته ۲۰۰ هزار نفر از سهامدارانی که مشکلا حساب بانکی خود را رفع کرده‌اند، واریز شد. اما همچنان برخی می‌گویند برای آنها هیچ پولی واریز نشده است. در ادامه نظر برخی از مخاطبان تجارت‌نیوز را در این مورد می‌خوانید.

-«امروز یک خرداد هیچی سودی برا من نیومده. سجام ثبت‌نام کردم احراز هویت انجام دادم. شبا هم ویرایش کردم ولی تا الان هیچ سودی واریز نشده برای من. از سال ۹۶ سود نگرفتم.»

-«برای من که قبلا هیچ سودی دریافت نکردم و همه چی هم درسته، سود واریز نشد.»

-«برای من که واریز نشده. شماره شبامو دو ماهه اصلاح کردم.»

-«شماره شبا چند ماهه که دادم. سجام هم ثبت‌نام کردم ولی خبری از سود نیست. تا حالا اصلا سود نریختن چرا؟»

-«من که سهام عدالت دارم. شماره شبا بانک رو هم اصلاح کردم سه ماه پیش. هنوز ریخته نشده چرا این سود؟»

کسانی که سهام فروختند، سود می‌گیرند؟

برخی از دارندگان سهام عدالت نیز می‌گویند پیش از این بخشی از سهام عدالت خود را فروخته‌اند. حالا برای آنها سوال است که آیا شامل دریافت این سود می‌شوند؟ در ادامه نظر تعدادی از مخاطبان را می‌خوانید.

-«سه سال است که ۶۰ درصد از سهام عدالت را برای فروش گذاشتم که از ۸۴۰۰ تومن فقط چهار تومن واریز کردند. الباقی پول بانک سپه واریز نکردند.»

-«به کسانی که ۳۰ درصدشونم فروختند واریز میشه آیا؟»

-«من یه دفعه ۳۰ درصد را فروختم. دفعه دوم هم فروختم سی درصد را. تا عید یه بانک کارگزاری هم امد. الان حدود چهار، پنج ماه بیشتر است خبری نشد.»

سهامداران چقدر سود می‌گیرند؟

آن دسته از دارندگان سهام عدالت که بخشی از سهام خود را فروخته‌اند، شامل دریافت این واریزی‌ها می‌شوند. همچنین دارندگان سهام عدالت که دارای پرتفوی ۴۹۲ هزار تومانی هستند حدود ۵۳۰ هزار تومان سود سهام عدالت دریافت کردند.

آن دسته از سهامداران با پرتفوی ۵۳۲ هزار تومانی نیز حدود ۵۷۰ هزار تومان سود گرفتند.

برای دارندگان سهام عدالت یک میلیون تومانی نیز رقمی حدود یک میلیون و ۸۰ هزار تومان پرداخت شد.

منبع: تجارت نیوز

دیگر رسانه ها

کدخبر: 22050

ارسال نظر