سکه امامی ١۴ میلیون و ۵۵٣ هزارتومان شد! | آخرین قیمت انواع سکه در بازار

بازار طلا و سکه تحت تاثیر نوسانات افزایشی دلار، افزایش قیمت انواع سکه را تجربه می‌کند. به این ترتیب سکه امامی با ١٠٠ هزار تومان افزایش در نیمه کانال ١۴ میلیون قرار دارد و ربع سکه مجددا وارد کانال ۵ میلیون تومان شده است.

سکه امامی ١۴ میلیون  و ۵۵٣ هزارتومان شد! | آخرین قیمت انواع سکه در بازار

امروز در بازار طلا و سکه درحالیکه بازار اونس جهانی با کاهش قیمت، معادل ١٨۴٧ دلار و ۶۵ سنت قیمت خورده و نرخ دلار نیز در مدار صعودی قرار دارد، قیمت سکه انواع سکه افزایش بافته است. به‌گونه‌ای که سکه امامی با ١٠٠ هزار تومان افزایش در نیمه کانال ١۴ میلیون قرار دارد و ربع سکه مجددا وارد کانال ۵ میلیون تومان شده است. 

به این ترتیب سکه امامی تا این لحظه با قیمت  ١۴ میلیون  و ۵۵٣ هزارتومان قیمت خورده است. این سکه روز گذشته با قیمت ١۴ میلیون و ۴۵٣ هزارتومان معامله می‌شد که افزایش قیمتی در حدود ١٠٠ هزار تومان را نشان می‌دهد. 

همچنین نیم سکه در این ساعت از معاملات با قیمت ٧ میلیون و ٩٩۵ هزار تومان معامله می‌شود و نسبت به قیمت روز گذشته معادل ۷ میلیون و ٩٧۵ هزار تومان افزایش قیمتی نزدیک به ٢٠ هزار تومان داشته است. 

ربع سکه نیز ۵ میلیون و ٢٠ هزارتومان قیمت خورده است که نسبت به قیمت روز معاملاتی گذشته معادل ۴ میلیون و ٩٨٢ تومان، افزایش قیمتی نزدیک به ۴٠ هزار تومان داشته است. 

هر سکه یک گرمی نیز با قیمت ۲ میلیون و ٨٧٢ هزارتومان و با ۵٠ هزار تومان افزایش نسبت به نرخ روز معاملاتی گذشته معادل ۲ میلیون و ٨٣٢ تومان با ثبت شده است. 

حباب سکه چقدر است؟

به این ترتیب هر سکه امامی یک میلیون و ٣۴٩ هزارتومان، نیم سکه، یک میلیون و ٣٩٩ هزارتومان، ربع سکه، یک میلیون و ٧٠٢ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، یک میلیون و ٢۴۶ هزار تومان حباب دارد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 22024

ارسال نظر