وزیر اقتصاد مخالف افزایش حقوق بازنشستگان نیستم | امیدواریم افزایش حقوق به زودی در دولت تصویب شود

وزیر اقتصاد شائبه مخالفتش با افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان در جلسه هیات دولت را تکذیب کرد

وزیر اقتصاد مخالف افزایش حقوق بازنشستگان نیستم | امیدواریم  افزایش حقوق به زودی در دولت تصویب شود

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: به دلیل اینکه قانون بودجه در هفته‌های اول فروردین ابلاغ شد موضو.ع افزایش حقوق بازنشستگان اول باید در کمیسیون تخصصی مطرح می‌شد تا به صحن دولت بیاید و امیدوارم این اتفاق به زودی بیفتد و این مساله در صحن دولت به تصویب برسد.

وزیر اقتصاد شائبه مخالفتش با افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان در جلسه هیات دولت را تکذیب کرد و گفت: اصلاً این مساله هنوز در هیئت دولت مطرح نشده است. در کمیسیون اجتماعی دولت که رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور مسئولیت آن را دارد مسئله مطرح شده یک اختلاف نظری همچنان وجود داشت و قرار شد بعد از نهایی شدن در کمیسیون اجتماعی به صحن دولت بیاید. جزئیات افزایش حقوق را از خود آقای لطیفی بپرسید اساساً یک بار هم در این مورد در هیچ یک از جلسات دولت مطرح نشده است چون اصل بر این است که تمام اختلافات باید در کمیسیون اجتماعی حل و فصل شود و چیزی در هیئت دولت بیاید که مورد اختلاف حداقلی است.

خاندوزی در پاسخ به سوالی درباره زمان اعمال افزایش حقوق‌های بازنشستگان برای سال جدید و گلایه این قشر گفت: توقع بازنشسته‌ها در این خصوص درست است همه ما با اقشاری از بازنشستگان در ارتباطیم که پیش از این منتظر نتیجه بودند اما به دلیل اینکه قانون بودجه در هفته‌های اول فروردین ابلاغ شد اول باید در کمیسیون تخصصی مطرح می‌شد تا به صحن دولت بیاید و امیدوارم این اتفاق به زودی بیفتد و این مساله در صحن دولت به تصویب برسد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 21401

ارسال نظر