نحوه قرعه‌کشی خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو | زمان ثبت‌نام خودرو در سامانه جدید + لینک ثبت‌نام

مدیرکل صنایع حمل‌ونقل وزارت صمت جزئیات ساماندهی قرعه‌کشی خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو و زمان ثبت‌نام خودرو را اعلام کرد.

نحوه قرعه‌کشی خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو | زمان ثبت‌نام خودرو در سامانه جدید + لینک ثبت‌نام

سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به نشانی sale.iranecar.com  از امروز راه‌اندازی شده است.

در روزهای یکشنبه و دوشنبه، متقاضیان می‌توانند از بخشنامه‌های مختلف فروش خودرو که از سوی تمامی شرکت‌های خودروسازی ارائه‌شده، مطلع شوند و از روز سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت، امکان ثبت‌نام در سامانه فراهم خواهد شد.

 

عبدالله توکلی‌لاهیجانی در مورد آخرین وضعیت ساماندهی قرعه‌کشی خودرو از طریق سامانه فروش یک‌پارچه می گوید: در این سامانه یک‌پارچه، خودروسازان، محصولات خود را با هم عرضه خواهند کرد و متقاضیان در یک بازه زمانی مشخص به طور مثال یک دوره یک هفته‌ای، می‌توانند با قدرت انتخاب بالا اقدام به خرید خودروی مورد نظر خود کنند.

 

مدیرکل صنایع حمل‌ونقل وزارت صمت می گوید: پیش بینی شده است که اگر میزان تقاضا برای یک خودرو پس از گذشت دوره ثبت نام بیشتر از ظرفیت اعلام شده، باشد انتخاب از طریق فرایند قرعه کشی انجام می‌شود . 

 

 با توجه به اینکه شائبه‌هایی در مورد ایجاد بازارهایی از سوی خودروسازان بخش خصوصی جهت فروش با قیمت‌های گزاف، به وجود آمده بود بنابراین دیگر هیچ خودروسازی به تنهایی نمی‌تواند اقدام به فروش محصولات خود کند که همین مسئله موجب می‌شود شفافیت در مرحله فروش خودرو بالا رود.

 

پیش از این برخی از خودرو سازان با ایجاد بازارهایی به صورت خصوصی اقدام به فروش خودرو به قیمت گزاف می کردند که پیرو دستور رئیس جمهور و وزیر صمت سامانه فروش یکپارچه خودرو برای جلوگیری از این مشکلات فراهم شد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 20856

  • یکی

    سلام
    همش دروغ
    من نزدیک چهل بار ثبت نام کردم ولی هیچ

ارسال نظر