قفسه‌ها پر از روغن و ماکارونی می‌شود!

رئیس اتحادیه سوپرمارکت‌داران تهران گفت: طی روزهای آینده وضعیت توزیع روغن مثل قبل خواهد شد و قفسه‌ها پر از روغن می شود.

 قفسه‌ها پر از روغن و ماکارونی می‌شود!

داود فکوری در مورد وضعیت عرضه روغن در بازار، اظهار کرد: در حال حاضر روغن در بازار وجود دارد اما مثل سابق عرضه نمی‌شود؛ وقتی مردم به فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها مراجعه می‌کنند با کمبود روغن مواجه نمی‌شوند اما تعداد و تنوع روغن‌ها کاهش یافته است.

رئیس اتحادیه سوپرمارکت داران تهران افزود: در واقع قبلاً قفسه فروشگاه‌ها و مغازه‌ها پر از روغن بود اما هم اکنون عرضه به گونه‌ای است که هر خانوار برای میزان مصرفی که دارد می‌تواند روغن بخرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر روغن‌های موجود به رفع نیاز مردم کمک می‌کند اما با تمهیداتی که اندیشیده شده و صحبت‌هایی که با مقامات مسئول داشتیم طی روزهای آینده وضعیت توزیع روغن مثل قبل خواهد شد و قفسه‌ها پر از روغن می‌شود.

فکوری گفت: توزیع روغن از طرف تولیدکننده کاهش یافته ولی قطعاً در روزهای آینده، اوضاع به روال قبل بر می‌گردد.

وی در مورد عرضه ماکارونی هم گفت: در حال حاضر دیگر هیچ مشکلی در بخش عرضه ماکارونی نداریم و ماکارونی با قیمت‌های جدید در حال توزیع است و هیچ کمبودی نداریم.

رئیس اتحادیه سوپرمارکت داران تهران به برنج و شکر هم اشاره کرد و افزود: در شکر و برنج هم کمبود نداریم و قیمت‌ها نیز هنوز تغییری نکرده است؛ در حال حاضر شکر با قیمت ۱۶ هزار و ۳۵۰ تومان، برنج تایلندی ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان، برنج هندی ۱۷۸ هزار و ۵۰۰ تومان و برنج پاکستانی ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان فروخته می‌شود./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 20034

ارسال نظر