این خودرو ۲۰ میلیون دیگر گران شد | آخرین قیمت پژو، تیبا و سمند

قیمت‌ها افزایش یافت؛ گزاره‌ای که وجه مشترک تمام گزارش های میدانی بازار خودرو از ابتدای سال بوده است. امروز هم غالب خودروهای پرتقاضا افزایش یافت

این خودرو ۲۰ میلیون دیگر گران شد | آخرین قیمت پژو، تیبا و سمند

قیمت‌ها افزایش یافت؛ گزاره‌ای که وجه مشترک تمام گزارش های میدانی بازار خودرو از ابتدای سال بوده است. امروز هم غالب خودروهای پرتقاضا افزایش یافت.

به گزارش عرشه آنلاین به نقل از اقتصاد آنلاین، قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو مدل ۱۴۰۱ با افزایش یک میلیونی به ۳۱۰ میلیون تومان رسید. این خودرو از ابتدای سال افزایش قیمت ۳۲ میلیون تومانی را ثبت کرده است.

در معاملات امروز قیمت پژو ۲۰۶ که خیال توقف ندارد باز هم با افزایش یک میلیون تومانی به ۳۱۰ میلیون تومان رسید. در مدل ۱۴۰۰ هم با یک میلیون تومان افزایش به ۲۹۸ میلیون تومان رسید. ۲۰۶ تیپ ۵ فول مدل  ۱۳۹۹ امروز همانند دیروز با ۲ میلیون افزایش ۳۵۴ میلیون تومان معامله شد.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما مدل ۱۴۰۱ بدون افزایش بود، ۴۱۵ میلیون تومان معامله شد. مدل ۱۴۰۰ این خودرو هم بدون تغییر در همان کانال ۴۰۰ میلیون تومانی ماند. نسخه اتوماتیک و مدل ۱۴۰۰ بدون تغییر ۵۸۰ میلیون تومان معامله شد.

قیمت پژو پارس LX مدل ۱۴۰۱، با دو میلیون افزایش ۳۸۲ میلیون تومان معامله می شود. این خودرو در مدل ۱۴۰۱ و با موتور XU۷ بدون افزایش ۳۱۲ میلیون تومان معامله شد.

پژو ۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۹، با ۲۰ میلیون افزایش دیگر ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان معامله شد.

رانا پلاس هم در مدل ۱۴۰۱ بدون افزایش بود و ۲۹۹ میلیون تومان معامله شد و مدل ۱۴۰۰ این خودرو با ۲ میلیون افزایش ۲۸۹ میلیون تومان معامله شد.

سمند LX ساده هم در مدل ۱۴۰۰ با ۲ میلیون افزایش ۲۸۰ میلیون تومان معامله شد و در مدل ۱۴۰۱ هم با همین میزان افزایش ۲۹۱  میلیون تومان معامله شد. 

سورن پلاس هم با افزایش ۲ میلیون تومانی، ۳۵۵ میلیون تومان معامله شد.

دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ بدون افزایش، ۳۹۰ میلیون تومان معامله شد. مدل ۱۴۰۰ هم  گران نشد و ۳۷۷ میلیون تومانی ماند. در نسخه توربو اتوماتیک هم گران نشد و با قیمت ۵۰۰ میلیون تومان معامله شد.

پراید ۱۱۱ که که هفته گذشته وارد کانال ۲۰۰ میلیونی شده بود و سپس تا ۲۰۳ میلیون هم پیش رفت امروز تغییری در قیمت نداشت. نسخه ۱۳۱ هم بدون تغییر ۱۸۳ میلیون معامله شد.

تیبا هاچبک در مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر قیمت ۲۱۲ میلیون تومان و در مدل ۱۴۰۰ هم بدون تغییر ۲۰۴ میلیون تومان معامله شد و نسخه صندوقدار این خودرو هم گران نشد و در مدل ۱۴۰۱ در بازار ۱۹۹ میلیون تومان معامله شد.

شاهین در مدل ۱۴۰۰ بدون تغییر ۳۷۲ میلیون تومان معامله شد. قیمت مدل ۱۴۰۱ با کاهش سه میلیونی ۳۹۵ میلیون قیمت خورد.

حالا با توجه به همه این افزایش های توقف ناپذیر باید دید حالا که توقف فروش خودروسازان تا باز شدن سامانه یکپارچه که ارزیابی ها بیانگر طولانی بودن این روند هستند، چه میزان شدت می یابد و سوال اصلی این است که وزارت صمت حالا که وضعیت بازار آشفته تر از قبل شده است، چرا با تصمیمات خلق الساعه بر التهاب بازار می افزاید.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 20000

ارسال نظر