این خودرو ۵۰میلیون تومان گران شد

بررسی روند قیمتی در بازار خودرو از افزایش قیمت خودروهای پژو، تیبا و سمند در روزهای اخیر حکایت دارد.

این خودرو ۵۰میلیون تومان گران شد

بررسی قیمت‌ها در بازار خودرو از ثبات قیمتی خودروهای پراید در روزهای اخیر حکایت دارد؛ پراید ۱۵۱ مدل ۱۴۰۱ نزدیک به ۱۰ میلیون تومان گران‌تر از مدل ۱۴۰۰ آن در بازار قیمت خورده است.

خودروهای پژو اما در روزهای اخیر روند افزایشی قیمتی را ادامه داده‌اند به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ از ۳۰۷ میلیون تومان در روزهای گذشته امروز به ۳۰۹ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این بازه زمانی ۲ میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۲۹۷ میلیون تومان قیمت خورده است و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز از ۳۴۵ میلیون تومان در روزهای گذشته امروز به ۳۴۷ میلیون تومان رسیده است.

خودروهای تیبا نیز از افزایش قیمت‌ها در این مدت در امان نبوده‌اند به طوری که تیبا ۲ مدل ۱۴۰۰ از ۲۰۲ میلیون تومان در روزهای گذشته امروز به ۲۰۴ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت ۲ میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۲۱۲ میلیون تومان قیمت خورده است.

در بین خودروهای سمند مدل LX EF۷ سال ۱۳۹۹ آن از ۲۸۹ میلیون تومان در روزهای اخیر امروز به ۲۹۲ میلیون تومان رسیده است.

خودرو سوزوکی گراند ویتارا از یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان در روزهای گذشته امروز به یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رسیده است.

خودرو سیتروئن سی ۳ نیز در روزهای اخیر ۱۴۰ میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

خودرو

منبع: خبر آنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 19834

ارسال نظر