یارانه 400 هزارتومانی شد | یارانه جدید به حساب چه کسانی واریز می‌شود؟

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور گفت: در اجرای توزیع عادلانه یارانه ارز ۴۲۰۰ تومانی، ماهیانه ۴۰۰ هزار تومان به حساب هر نفر واریز می‌شود.

یارانه 400 هزارتومانی شد | یارانه جدید  به حساب چه کسانی واریز می‌شود؟

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور گفت: در اجرای توزیع عادلانه یارانه ارز ۴۲۰۰ تومانی، ماهیانه ۴۰۰ هزار تومان به حساب هر نفر واریز می‌شود.

محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس‌جمهور در گفتگو با اخبار ۲۱ شبکه اول سیما، گفت: در اجرای توزیع عادلانه یارانه ارز ۴۲۰۰ تومانی، ماهیانه ۴۰۰ هزار تومان به حساب هر نفر از سه دهک اول و ۳۰۰ هزار تومان به حساب پنج دهک بعدی واریز می‌شود.

وی افزود: قرار بر این شد تا ۲ ماه مبلغ حذف یارانه ارز ۴۲۰۰ تومانی به صورت نقدی و اعتباری به حساب افراد واریز شود، اما بعد از دو ماه این مبلغ به صورت کالابرگ در اختیار مردم قرار گیرد.

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور تصر یح کرد: اساس کار این است که ما به مردم کالابرگ می‌دهیم و قانون همین را می‌گوید، اما در دو ماه اول لازم است مبالغی به حساب مردم در حساب خودشان به صورت نقدی و اعتباری که معادله همان ارزش کالابرگ‌ها است، واریز شود، برآوردی که امشب شده بود، همین میزانی است که اعلام کرده‌ام.

رضایی خاطرنشان کرد:  این رقم ۴۰۰ هزار تومان و ۳۰۰ هزار تومان با منابع بودجه کشور باید کاملاً بررسی و به محض اینکه نهایی شود، خودمان میزان قطعی را در روزهای آینده اعلام خواهیم کرد، البته کارهای کارشناسی شده، اما اینکه قطعی شود و به آن عمل کنیم، بستگی به روزهای آینده دارد که منابع آن دیده شود و نیاز به بعضی نکات دیگر است که باید آن را نیز ملاحظه کنیم.

منبع: آنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 19817

  • احمد

    بجا ی کالا برگ همون هز ینه اش رابدهید تا خود مردم به زخم زندگی شا ن بزنند ممنون

ارسال نظر