رشد ارزش سهام عدالت در تعطیلات

بورس در هفته‌ای که گذشت کمتر از یک درصد رشد کرد و سهام عدالت نیز همسو با شاخص کل بورس حرکت کرد. ارزش سهام عدالت این هفته چقدر شد؟

رشد ارزش سهام عدالت در تعطیلات

بورس در هفته‌ای که گذشت کمتر از یک درصد رشد کرد و سهام عدالت نیز همسو با شاخص کل بورس حرکت کرد. ارزش سهام عدالت این هفته چقدر شد؟

 سهام عدالت در پایان دومین هفته اردیبهشت تقریبا کمتر از یک رشد داشت. همچنین شاخص کل بورس در حدود ۰٫۵ درصد رشد کرد و در سطح یک میلیون و ۵۲۹ هزار واحدی به کار خود خاتمه دارد.

بورس روز چهارشنبه هفته اخیر از محدوده یک میلیون و ۵۲۱ هزار واحدی به سطح یک میلیون و ۵۲۹ هزار واحد رسید. شاخص کل بورس در این هفته ۰٫۵ درصد رشد کرد.

ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی در پایان این هفته یعنی ۱۳ اردیبهشت ماه به ۱۴ میلیون و ۴۶۳ هزار تومان رسید. این در حالی است که ارزش این سبد در هفته گذشته روی قیمت ۱۴ میلیون و ۴۴۴ هزار تومان ایستاد.

ارزش سبد یک میلیونی سهام عدالت در پایان این هفته به ۲۷ میلیون و ۲۴۱ هزار تومان رسید. ارزش این سبد در هفته گذشته برابر با ۲۷ میلیون و ۲۰۹ هزار تومان بود.

همچنین ارزش سبد ۴۹۲ هزار تومانی طی روز چهارشنبه و آخرین روز معاملاتی این هفته، به ۱۳ میلیون و ۴۰۷ هزار تومان رسید. این ازرش در هفته قبل معادل ۱۳ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان بود.

 

yektanet.com

ارزش ۶٠ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی به هشت میلیون و ۴۷۷ هزار تومان رسیده است.

سود سهام عدالت کی پرداخت می‌شود؟

طبق اعلام وزارت اقتصاد قرار است تا پایان این ماه سودهای باقی مانده از سهام عدالت سال قبل پرداخت شود. همچنین به گفته رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس به بیش از چهار میلیون جامانده سهام عدالت واگذار می‌شود.

ذبیح الله سلمانی، معاون وزارت امور اقتصادی و دارایی به تسنیم اعلام که تمامی سودهای باقی مانده از سهام عدالت تا عید فطر پرداخت شود. اگر این پرداخت انجام نشد مردم تا پایان اردبیهشت ماه منتظر باشند.

از سوی دیگر رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از آغاز فرآیند اختصاص سهام عدالت به جاماندگان خبر داد. این موضوع در حالی رخ می‌دهد که چند روز پیش مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی با تکذیب انتشار برخی اخبار مبنی بر آغاز ثبت‌نام مشمولان جدید از مشخص نشدن سازوکارهای فرآیندهای اجرایی این طرح خبر داد.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 19524

ارسال نظر