جدیدترین تبلت‌های روز دنیا با قیمت مناسب | بهترین تبلت‌ها تا ۶ میلیون تومان

در این مطلب به بهترین تبلت‌های اندرویدی جدید که قیمت آن‌ها کمتر از ۶ میلیون تومان است، می‌پردازیم.

جدیدترین تبلت‌های روز دنیا با قیمت مناسب | بهترین تبلت‌ها تا ۶ میلیون تومان

انتخاب تبلت اندرویدی مناسب می‌تواند یک کار چالش‌برانگیز باشد و به عوامل متعددی بستگی دارد، مخصوصاً در مورد دستگاه‌های ۲۰۰ دلاری. در حالی که بودجه ۲۰۰ دلاری ممکن است زیاد به نظر برسد، وقتی تبلت‌هایی را با قیمت دو برابر و نه بیشتر، در نظر بگیریم، پیداکردن تبلتی با قابلیتی‌های مناسب با این قیمت کاملاً ممکن است.

خوشبختانه، ما اکنون به نقطه‌ای رسیده ایم که فناوری تبلت به بلوغ رسیده است. با در نظرگرفتن این مهم، بسیاری از گزینه‌های ظاهراً معمولی دارای ویژگی‌هایی هستند که همین چند سال پیش مدل‌های ممتاز از آن برخوردار بودند. ناگفته نماند که با ۲۰۰ دلار بهترین تبلت اندرویدی را نخواهید داشت، اما با انتظارات درست و برخی عوامل دخیل در انتخاب، شرط می‌بندیم که شما بیش از حد خوشحال باشید. حال بهترین تبلت اندرویدی زیر ۲۰۰ دلار کدام است؟

برای پاسخ به این سوال و برای صرفه جویی در وقت شما، ما لیستی را گردآوری کردیم که شامل بهترین توصیه‌ها برای بهترین تبلت‌های اندرویدی با قیمت کمتر از ۲۰۰ دلار است.

Huawei MediaPad T ۳

قبل از شروع لیست بهترین تبلت‌های زیر ۲۰۰ دلار، مایلیم این دستگاه را به شما توصیه کنیم. این تبلت دقیقاً مطابق با "بهترین تبلت زیر ۲۰۰ دلار" است. هر چیزی که یک تبلت مقرون به صرفه باید داشته باشد را دارد. می‌توانید از اینجا به آن نگاهی بیندازید. به همین دلیل است که ما آن را بالاتر از لیست بهترین تبلت‌های زیر ۲۰۰ دلار نگه داشته ایم.

این تبلت دارای یک نمایشگر  ۱۰.۱ اینچی IPS با رزولوشن ۸۰۰ در ۱۲۸۰ است. دارای پردازنده Quad-core است. دارای ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی با ۲ گیگابایت رم است. این تبلت با اندروید ۷ به بازار عرضه شده است. دارای دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی با دوربین سلفی ۲ گیگ است. این تبلت از یک باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی برخوردار است.

Samsung Galaxy Tab A ۷

گلکسی تب A ۷ تبلت سرگرمی و اوقات فراغت کاملی است: ساده، بی تکلف، با صفحه نمایش جذاب و بلندگو‌های با کیفیت عالی، و فاقد ویژگی‌های زرق و برق دار. کسانی که برای تماشای نتفلیکس، خواندن مقالات، مرور اینترنت و چند ساعت سرگرم شدن در یک بازی معمولی به دنبال یک تبلت مناسب هستند باید متوجه شوند که گلکسی تب A ۷ تمام کادر‌های مناسب را علامت زده است. نه بیشتر نه کمتر.

گلکسی تب A ۷ دارای یک نمایشگر ۱۰.۴ اینچی با رزولوشن ۱۲۰۰ در ۲۰۰۰ است. دارای پردازنده اسنپدارگون ۶۶۲ است. این تبلت با اندروید ۱۰ به بازار عرضه شده که قابلیت ارتقاء به اندروید ۱۱ را دارد. دارای ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی با رم ۳ گیگ است. این تبلت دارای دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی با دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی است. دارای یک باتری ۷۰۴۰ میلی آمپر ساعتی است.

Lenovo Tab M ۱۰ Plus

در کنار تبلت گلکسی تب A ۷، تبلت Lenovo Tab M ۱۰ Plus در بالاترین سطح تبلت‌های زیر ۲۰۰ دلار قرار می‌گیرد. Lenovo Tab M ۱۰ با تقلید از Tab A ۷، یک عملکرد خوب به عنوان یک دستگاه سرگرمی و بازی ارائه می‌کند. یکی از ویژگی‌های اصلی تب M ۱۰ لنوو، صفحه نمایش عالی ۱۰.۳ اینچی IPS فول اچ دی آن است. برای جان بخشیدن به محتوا، انتظار رنگ‌های زنده و روشنایی بهتری نسبت به A ۷ داشته باشید.

در زیر قاب، پردازنده MediaTek P ۲۲ و ۳۲ گیگابایت رم، تبلت را برای پخش ویدئو، برقراری تماس‌های ویدئویی و بازی با برنامه‌های محبوب اندروید، پاسخ‌گو و به‌اندازه کافی سریع می‌سازد. علاوه بر برخورداری از یک فضای ذخیره سازی ۳۲ گیگابایتی قابلیت ارتقاء فضا با MicroSD تا ۲۵۶ گیگابایت وجود دارد. در غیر این صورت، لنوو ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی را ارائه می‌دهد که قیمت آن را برای کسانی که به عملکرد کمی بیشتر نیاز دارند به ۲۰۰ دلار می‌رساند.

دارای دوربین اصلی ۸ مگاپیسکلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیسکلی است. این تبلت با اندروید ۹ به بازار عرضه شده است. وقتی صحبت از عمر باتری به میان می‌آید این تبلت دچار تزلزل می‌شود، و در اکثر سناریو‌های استفاده معمولی، حدود هفت تا هشت ساعت پایان می‌یابد. فاصله تقریباً ۱۲ ساعته با A ۷.

Samsung Galaxy Tab A

برای کاربران معمولی که خواهان دستگاهی هستند که بتوانند به راحتی آن را حمل کنند، Samsung Galaxy Tab A یک گزینه کوچک است که عمر باتری عالی، بلندگو‌ها و نمونه چشمگیر دیگری از نگاه سامسونگ به نمایشگر‌های با کیفیت را در تبلت‌های خود ترکیب کرده است. عمر باتری با استفاده منظم بیش از ۱۰ ساعت طول می‌کشد، که برای مصرف مدیا در طول روز عالی است. کیفیت ساخت عالی است. گلکسی تب A دارای یک نمایشگر ۱۰.۱ اینچی با رزولوشن ۱۲۰۰ در ۱۹۲۰ است. دارای پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۴۲۹ است. این تبلت با اندروید ۹ به بازار عرضه شده که قابلیت ارتقاء به اندروید ۱۱ را دارد.

دارای دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی با دوربین سلفی ۵ مگاپیسکلی است. دارای ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی با رم ۲ گیگ است. باز کردن برنامه‌ها در گلکسی تب A، به طور قابل توجهی بیشتر از دستگاه‌های بالا طول می‌کشد. با این حال، اگر با این کندی اولیه راحت هستید، A در زمان سرگرمی عملکرد قابل تحسینی دارد. پخش ویدیو روان است و جابجایی بین برنامه‌هایی که از قبل باز شده اند نسبتاً سریع است.

Asus ZenPad Z۱۰

Asus ZenPad S ۸.۰ یکی از بهترین تبلت‌های اندرویدی ارزان قیمتی است که تا به حال در محدوده تبلت‌های ۲۰۰ دلاری دیده ایم. Asus ZenPad بهترین ستاره نیست، اما به همان اندازه خوب و در دسترس است. ZenPad Z۱۰ یک تبلت اندرویدی بسیار شیک است که عملکرد بسیار خوبی دارد و یکی از بهترین تبلت‌های زیر ۲۰۰ دلار است.

این تبلت بسیار شبیه به بسیاری دیگر از تبلت‌های رده بالا است، اما ارزان‌تر است. با این رنج قیمت می‌توانید چند محصول دیگر را با نیمی از امکانات آن تهیه کنید.

این تبلت دارای پردازنده Intel Atom Z۳۵۳۰ Quad-Core است. از یک نمایشگر ۹.۷ اینچی IPS با رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ سود می‌برد. دارای دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی با دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی است. باتری آن ۱۰ ساعت دوام می‌آورد. با اندروید ۶ به بازار عرضه شده است و دارای حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت با قابلیت ارتقاء تا ۱۲۸ گیگابایت و رم داخلی ۳ گیگ است./ باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 19196

ارسال نظر