رئیس سابق گوگل در بازار رمز ارز سرمایه گذاری میکند

اریک اشمیت، مدیر عامل و رییس سابق گوگل در مصاحبه ای با CNBC که پنجشنبه منتشر شد، درباره سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال و Web3 صحبت کرد.

رئیس سابق گوگل در بازار رمز ارز سرمایه گذاری میکند

اریک اشمیت، مدیرعامل سابق گوگل که دارایی خالص او ۲۲.۸ میلیارد دلار است، اعلام کرد که مقداری از دارایی خود را در رمزارزها سرمایه‌گذاری کرده است. وی همچنین اقتصاد وب۳ را جالب می‌داند و اشاره کرد که این پلتفرم‌ها و الگوهای استفاده شگفت‌انگیز هستند.

به گزارش عرشه آنلاین ، اریک اشمیت، مدیر عامل و رییس سابق گوگل در مصاحبه ای با CNBC که پنجشنبه منتشر شد، درباره سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال و Web۳ صحبت کرد.

اشمیت از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۱ به عنوان مدیرعامل گوگل فعالیت کرد. او تا سال ۲۰۱۷ به عنوان رییس اجرایی و تا سال ۲۰۲۰ مشاور فنی باقی ماند. دارایی خالص او بر اساس شاخص میلیاردرهای بلومبرگ در حال حاضر ۲۲.۸ میلیارد دلار است.

در خصوص سرمایه‌گذاری در بازار رمزارزها، وی اعلام کرد که بخشی از دارایی خود را به خرید ارزهای دیجیتال اختصاص داده است. البته اشمیت نامی از سکه‌هایی که روی آنها سرمایه‌گذاری کرده نبرد. او همچنین تصریح کرد که به تازگی سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را آغاز کرده است.

این مرد ۶۷ ساله توضیح داد که برای او جالب ترین بخش بلاک چین، وب۳ است. وی اظهار کرد: "یک مدل جدید که در آن شما به عنوان یک فرد هویت خود را کنترل می کنید و در آن مدیریت متمرکزی وجود ندارد، بسیار قدرتمند است."

مدیر سابق گوگل اشاره کرد که اگر امروز به عنوان یک مهندس نرم افزار شروع به کار می کرد، می خواست روی الگوریتم های هوش مصنوعی یا وب۳ کار کند.

اشمیت تصریح کرد که علاقه او به وب ۳ شامل "توکنومیکس" است که به ویژگی های خاص عرضه و تقاضای ارزهای دیجیتال مربوط می شود.

رییس سابق گوگل با اشاره به اینکه وب۳ می‌تواند با مدل‌های جدیدی برای مالکیت محتوا و روش‌های جدید جبران خسارت به مردم ارائه شود، توضیح داد: "اقتصاد وب۳، این پلتفرم ها و الگوهای استفاده جالب هستند."

با  این حال او اشاره کرد که این حوزه هنوز به اندازه کافی کارآمد نیست، اما این اتفاق خواهد افتاد.

منبع: اقتصاد آنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 18948

ارسال نظر