قیمت آیفون ۱۵ برابر شد | قیمت جدید انوع گوشی موبایل آیفون و سامسونگ در بازار

قیمت گوشی آیفون تنها در کمتر از ۵سال به ۱۵برابر رسیده است! گران‌ترین گوشی سامسونگ نیز تقریبا ۱۲ برابر شده و به حدود ۴۵ میلیون تومان رسیده است!

قیمت آیفون ۱۵ برابر شد | قیمت جدید انوع گوشی موبایل آیفون و سامسونگ در بازار

گران‌ترین گوشی سامسونگ، ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و ارزان‌ترین آن نیز ۷۷ هزار تومان است. در مدل‌های آیفون نیز گران‌ترین مدل ۳ میلیون و ۸۴۰ هزار تومان و ارزان‌ترین آن نیز یک میلیون و ۳۰هزار تومان است. احتمالا این اعداد و ارقام برای شما عجیب به نظر برسد و فکر کنید که قیمت‌ها مربوط به سال‌ها پیش است و خبر را اشتباها باز کرده‌اید؛ اما این ارقام برای کمتر از ۵ سال پیش یعنی تابستان ۹۶ است.

امروز، ۴اردیبهشت ۱۴۰۱، قیمت‌ها طوری عوض شده که انگار ما اصحاب کهفی بوده‌ایم که پس از ۱۰۰سال از خواب بیدار شدیم؛ قیمت گران‌ترین گوشی آیفون به ۵۸میلیون تومان رسیده و تقریبا ۱۵برابر شده است. گران‌ترین گوشی سامسونگ نیز تقریبا ۱۲برابر شده و به حدود ۴۵میلیون تومان رسیده است!

در واقع امروز شما با ۵۸میلیون تومان یک آیفون ۱۳پرومکس می‌خرید اما در آن زمان، ۵۸میلیون تومان قیمت یک ماشین ام وی ام X۳۳ بوده است!

و یا در آن زمان تیبا تقریبا ۲۵میلیون تومان قیمت داشت؛ یعنی با پول آیفون ۱۳پرومکس امروز، در آن زمان می‌شد ۲تیبا خرید و ۸میلیون تومان هم پس‌انداز کرد!

قیمت کالاها در سال۹۶

سامسونگ نوت۸

۳.۶۰۰.۰۰۰تومان

سامسونگ جی۵پرو

۹۱۰.۰۰۰تومان

آیفون ۷پلاس

۳.۸۴۰.۰۰۰تومان

آیفون ۵اس

۱.۰۳۰.۰۰۰تومان

پراید ۱۱۱

۲۲.۷۰۰.۰۰۰تومان

ام وی ام ایکس۳۳

۵۸میلیون تومان

تیبا صندوقدار

۲۵.۹۰۰.۰۰۰تومان

قیمت موبایل در سال۱۴۰۱

سامسونگ مدل Galaxy Z Fold۳ ۵G

۴۴.۹۰۰.۰۰۰تومان

سامسونگ مدل اس۲۲اولترا

۴۳.۶۵۰.۰۰۰تومان

آیفون ۱۳پرومکس

۵۸میلیون تومان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 18212

ارسال نظر